کد خبر: ۸۸۵۲۰۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره شهدای دانشجو گرامیداشت شهید جواد کاکه جانی وشهید حمید رضا اسداللهی با حضور نماینده ولی فقیه سپاه بیت المقدس در دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج برگزار شد.

کامران فتح اللهی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در یادواره شهدای این دانشگاه اظهار داشت: شهید جواد کاکه جانی ضمن پاسداری از آرمان های انقلاب در داخل کشور, مدافع حرم نیز بودند و قسمتشان این بود که برگشتند و در استان کردستان به دست گروهک های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.



فتح اللهی افزود: امروز بخاطر جنگ های موجود در سوریه و کشورهای اسلامی بابی باز شده که بیشتر از قبل راه برای شهادت جوانان باز باشد و شاهد استقبال چشمگیر جوانان در این راه هستیم که همین نشان می دهد که خون شهیدان ما در انقلاب اسلامی به امروز ثمر نشسته است.




در ادامه حجت الاسلام علیرضا باباشاهی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: شهدا زنده اند و ما باید پاس دار یاد شهدا باشیم و در زندگی آنها را به عنوان الگوی سبک زندگی اسلامی خود قرار دهیم زیرا شهدا از این سبک زندگی که همان سبک زندگی اولیا الهی است بهره کافی و وافی را برده اند.



در ادامه پدر شهید دانشجو جواد کاکه جانی خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: من امروز آسوده خاطر هستم چون شما جوانان دانشجویان بسیجی ادامه دهنده راه پسرم هستید.

ارسال نظرات