مسئول عقیدتی سپا ه ناحیه همدان از برگزاری 40 عنوان برنامه‌ به‌مناسبت هفته عقیدتی در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۵۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

سرهنگ مرتضی صیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی و سالگرد استاد شهید مطهری، معلم اخلاق و فیلسوف و استاد فرزانه اظهار داشت: برنامه‌هایی به این مناسبت در سطح رده‌های تابع سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 40 برنامه در طول این هفته برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی، تجلیل از اساتید و مربیان، برگزاری نمایشگاهی از کتاب استاد شهید مطهری و سرکشی از خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مربی و مدیران عقیدتی و مدافع حرم از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول عقیدتی سپا ه ناحیه همدان تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی و ده‌ها برنامه دیگر نیز برای این هفته تدارک دیده شده است.

وی ابراز داشت: جایگاه مربیان در سطح نیروهای مسلح از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که افرادی که متربی می‌شوند افرادی امثال شهید باکری وشهید کاظمی، شهید همت و... می‌شوند.

صیدی عنوان کرد: جامعه امروز هنوز هم شهید مطهری را نشناخته است و بسیاری از کتاب های ایشان در کتابخانه‌ها خاک می خورند و استفاده نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: می‌طلبد که مربیان جوانان را بیشتر برای مطالعه کتاب‌های این استاد بزرگ تشویق کنند تا اندیشه‌ها و آثار و کتاب‌های این استاد فرزانه در زندگی جوانان گنجانده شود و بیشترین استفاده را از این آثار داشته باشند تا در جامعه جوانانی عرفانی و اسلامی تربیت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات