برپایی جشن های شعبانیه با مشارکت حداکثری شهروندان

خبرگزاری بسیج: معاون شهردار تهران در جلسه ستاد مردمی شعبانیه منطقه 20 که با حضور امام جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد، به برپایی جشن های شعبانیه به صورت مردمی و با مشارکت حداکثری شهروندان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۲۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جلسه ستاد مردمی شعبانیه شهرری که به میزبانی شهرداری منطقه 20 برگزار شد، گفت: مدیریت شهری همچون گذشته برای برپایی این جشن های مردمی همکاری و مشارکت لازم را خواهد داشت تا این مراسم های مردمی هر چه باشکوه تر برپا شود.

معاون شهردار تهران بر محوریت مردم و شهروندان در برپایی جشن های شعبانیه تاکید کرد و افزود: نحوه برپایی مراسم های مذهبی و ارزشی در کشور به صورت خودجوش و مردمی است که این مهم بایستی در تمامی دوران به خوبی حفظ شود.

آیت الله سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز به مباحثی در خصوص دلایل مبعث پیامبر گرامی(ص) پرداخت و افزود: پیامبر اسلام(ص)، اخلاق مداری و برخورد با مردم بر اساس مهرورزی و محبت را از مهمترین دلایل مبعث برشمرده است.

آیت الله شاهچراغی مهرورزی را در جذب افراد به دین اسلام بسیار مهم دانست و گفت: دین ما دین شادمانی است و مجموعه جشن های مذهبی با لحاظ گسترش شادی های مشروع انجام شود.

امام جمعه شهرری به حضور حداکثری در انتخابات نیز اشاره کرد و سه معیار مردمی بودن، تسلیم در برابر رهبری و عدم روحیه سازش کاری در برابر بیگانگان را از مهمترین معیارهای انتخاب اصلح برشمرد.

ستاد مردمی شعبانیه شهرری شامل فعالان اجتماعی، نخبگان فرهنگی، نماینده نهادها و ادارات است که در آستانه نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه برای برپایی هر چه باشکوه تر جشن های مردمی در شهرری به میزبانی منطقه 20 تشکیل جلسه داد.

 

 

 

 

ارسال نظرات