خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دور نگاه داشتن مردم از عرصه جهاد، شهادت، مقاومت و بی تفاوت کردن آنان نسبت به آرمانهای شهدا از اهداف دشمن در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین احمد اشراقی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان دختر در حسینیه جماران بیرجند با اشاره به سیره عملی و گفتاری شهدا اظهارداشت: یاد شهدا هیچ وقت کهنه و فراموش نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به هدف دشمن در جنگ نرم گفت: دور نگاه داشتن مردم از عرصه جهاد، شهادت و مقاومت، بی تفاوت کردن آنان نسبت به آرمانهای شهدا از اهداف دشمن در جنگ نرم می باشد.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما دفاع و نگهبانی از آرمانهای شهدا است و باید سعی کنیم خصوصیات و سبک زندگی شهدا و منش آنها را در زندگی خود پیاده و بدان عمل کنیم.

اشراقی با بیان اینکه آرمانهای شهدا تنها مسئله ارضی و مرزی نبود، افزود: آرمانهای شهدا دفاع از اسلام، دفاع از اهداف الهی و حکومت دینی در جامعه بود و آنها به خاطر ایجاد حکومت دینی، الهی و اسلام جان خود را فدا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تاکید کرد: فشار اقتصادی، سیاسی و امنیتی نیز از اهداف دشمن در جنگ نرم می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها