خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: بسیاری از کارشناسان و نیز رهبر معظم انقلاب بر این عقیده‌اند که رفع مشکلات ما می تواند با بهره بردن از امکانات داخلی با استفاده از مدیریتی قوی اتفاق بیوفتد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۸۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث و تأکید ایشان به کاندیدهای ریاست جمهوری مبنی بر قول به مردم برای  عدم گرایش به خارج از ایران برای مرتفع کردن نیازهای داخلی اظهار کرد: نگاه به بیرون برای رفع مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات چند سالی است که موردتوجه قوه مجریه ایران قرارگرفته است.

وی ادامه داد: در چهار سال اخیر و با توجه به سیاست‌های خارجی که در این دوره به بهره‌برداری رسیده است شاهد بوده‌ایم که رفع بسیاری از مشکلات به رابطه با خارج ارجاع داده‌شده است.

معبودی تصریح کرد: حل مشکلات از طریق ارتباط خارجی مدت چهار سال است که کشور را معطل کرده است؛ حل مشکل آب، محیط‌زیست، مواد غذایی، سوخت و بسیاری موارد دیگر به برقرار ارتباطات متعدد ارجاع داده‌شده بود ولی متأسفانه نه‌تنها مشکلات مرتفع نگردیده است که بر خیل آن‌ها افزوده گردیده است.

این مسئول اذعان کرد: بسیاری از کارشناسان و نیز رهبر معظم انقلاب بر این عقیده‌اند که رفع مشکلات ما می تواند با بهره بردن از امکانات داخلی با استفاده از مدیریتی قوی اتفاق بیوفتد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با یادآوری دیگربار بیان معظم له تصریح کرد: منظور دیگر رهبر انقلاب از تأکید بر چشم‌پوشی از کمک‌های خارجی می تواند این باشد که اگر حامدید تا قولی می‌دهند این قول تا بر پایه توان واقعی و به‌دوراز چشم کمک به خارج از ایران عزیز باشد.

معبودی گفت: دشمن ما هرگز به فکر خر رساندن به اجتماع ما نخواهد بود لذا مهم است مردم د معیارهای انتخاب خود ای مشخصه را در نظر بگیرند که فردی که انتخاب می‌کنند نگاهی درون‌گرا داشته باشد و به‌نوعی امید و اعتماد را به جامعه تزریق کند.

مردم از پایه‌های اصلی نظام‌اند

حجت‌الاسلام معبودی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با نگاهی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: یکی از ستون‌های اصلی این انقلاب مردم هستند.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نشان از پایبندی آن‌ها به اصول نظام است، این تعریف و برداشتی است که مردم دنیا از حضور انتخاباتی مردم‌دارند.

می‌افزود: حضور در انتخابات به‌مانند خونی تازه در رگ‌های نظام است، حضور مردم به جامعه عزت، غرور و سربلندی می‌بخشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در خاتمه تصریح کرد: حضور مردم به‌نظام استحکام می‌بخشد و وحشتی در دل دشمنان ایجاد می‌کند، همچنین توطئه ها را خنثی می‌کند که این امر بسیار اهمیت دارد.

1004/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها