فرمانده سپاه طرقبه شاندیز در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛

فعالیت جهادی بسیجیان شهرستان طرقبه شاندیز در روستای دوغارون تایباد

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز از اعزام جهادگران بسیجی این شهرستان به روستای محروم و سیل زده دوغارون تایباد جهت کمک به سیل زدگان و اقدامات عمرانی در این روستا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تأکید بر اهمیت سازندگی روحی و معنوی بسیجیان، به برخی برنامه های جهادی بسیج سازندگی طرقبه شاندیز اشاره داشت و افزود: اردوی جهادی بسیجیان طرقبه شاندیز به مدت یک هفته در یکی از روستاهای محروم شهرستان تایباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰ نفر در این اردو اعم از طلبه، مشاور، روحانی، مهندس و نیروی کار از شهرستان طرقبه شاندیز در این فعالیت جهادی شرکت داشته و با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: این اردوی جهادی با هدف محرومیت زدایی، عمران و کمک رسانی به سیل‌زدگان روستای دوغارون تایباد اجرا شد که طی آن فعالیت هایی از جمله ساخت ۲ ساختمان مسکونی ۷۰ متری، ۲۵۰ متر دیوار چینی، بهسازی مدرسه، مسجد و وضعیت بهداشتی روستا و همچنین برق رسانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از جهادگران بسیجی افزود: برخی خانه های روستایی در این منطقه تا صد درصد تخریب شده که با حضور جهادگران بسیجی طرقبه شاندیز از مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستا جلوگیری به عمل آمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار