نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه است و اگر بتوانیم کار موثر و مفیدی در این زمینه رسانه انجام دهیم، می‌توانیم در مسیر انقلاب و جهان تغییر و تحول ایجاد کنیم
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان حجت الاسلام والمسلمین طهرانی‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع مسئولین روابط عمومی سپاه استان و خبرنگاران خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت رسانه‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها بر جامعه گفت: کار رسانه‌ای به اندازه هنر هفتم بر جامعه مهم و تاثیرگذار است و با شفاف‌سازی و انعکاس صحیح خبر فضای غبارآلود فکری و ذهنی جامعه اصلاح می‌شود.
وی افزود: امروز جنگ، جنگ رسانه است و اگر بتوانیم کار موثر و مفیدی در این زمینه رسانه انجام دهیم، می‌توانیم در مسیر انقلاب و جهان تغییر و تحول ایجاد کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان سه عامل عمل به قرآن، استکبارستیزی و استقلال را از اصول مهم دانست و افزود: انعکاس صحیح حقایق به جای فضاسازی نامناسب ، آگاهی و هوشیاری به جامعه می بخشد و جوانان ما را در زمینه خودسازی مستقل و بی نیاز می‌شوند.
حجت الاسلام طهرانی‌زاده تفکر و تعقل را اصل انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: با انجام کارهای نرم‌افزاری و تفکری در راستای انقلاب اسلامی باعث شدیم آمریکا را پشت سر بگذاریم و جوانان جهان اسلام را به سمت و سوی خود مشتاق کنیم.
وی افزود: قرآن، اهل بیت و سیره نبوی بر حوزه اسلام و انقلاب اسلامی تاثیرگدار است و دشمنان با نادانی خود جامعه جهانی را نسبت به خود شفاف و آگاه می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به ویژگی‌های یک رسانه تاثیرگذار اظهار داشت: رسانه‌های ما باید با استدلال، مستحکم و سند دقیق، حقایق و واقعیت‌های انقلاب اسلامی را بطور صحیح و شفاف به گوش جامعه برسانند تا انقلاب اسلامی مسیر بهتری را دنبال کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از هر فضایی که دشمنان بر علیه او گام برداشته به نحوه احسن استفاده کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است و برجستگی‌های انقلاب اسلامی، ایران را جزو اخبار اول و مهم دنیا به شمار آورده است.

ارسال نظرات