خبرهای داغ:
جانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهید آخوندی:

برگزاری یادواره شهدای کوی سجادشهر با حضور نماینده ولی فقیه دربسیج

جانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهید آخوندی گفت: هفتمین یادواره 75شهید کوی سجادشهر فردا هفتم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت السلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
حسین خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری هفتمین یادواره 75شهید کوی سجادشهر بیرجند خبر داد و اظهارداشت: این یادواره هفتم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه خانواده 75 شهید این یاواره میهمان ویژه این مراسم می باشند، عنوان کرد: این یادواره باحضور خانواده های شهدا، ایثارگران و عموم مردم برگزار می شود.

جانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهید آخوندی با بیان اینکه سخنران این یادواره حجت السلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خواهند بود، گفت: مداح این مداسم معنوی حاج مرتضی طاهری می باشد.

خراسانی هدف از برگزاری این گونه مراسم را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا دانست و افزود: با توجه به شرایط جامعه بصیرت بخشی و افزایش سطح معنویت در جامعه که اقتضای حال حاضر جامعه است جزء اهداف این یادواره می باشد.

وی با اشاره به اینکه طی شش سال گذشته این یادواره برگزار شده است، عنوان کرد: مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) بستر خوبی برای برگزاری مراسمات مهم و تاثیر گذار در سطح محله و شهر بیرجند می باشد.

جانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهید آخوندی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره یادآورشد: از پایگاه های مقاومت بسیج و مجتمع فرهنگی مذهبی امام جعفر صادق(علیه السلام) که بیشترین همکاری را با ما داشته اند تقدیر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها