خبرهای داغ:
نسخه ۵ اردیبهشت نسخه همه عرصه هاست، آن کس که به جای دلخوش کردن به وعده های الهی به وعده شیطان اکبر دلخوش است، جایگاهی در کشوری که ۵ اردیبهشت ها دارد نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهدای گمنام طبس به مناسبت ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس بیانیه ای صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

باسمه تعالی

ان تنصرو ا… ینصرکم و یثبت اقدامکم "

« و خداوند یاریتان می کند ، اگر یار باشید… »

ورق ورق تاریخ جمهوری اسلامی ایران سرشار از تحقق وعده های الهی است، از ابتدا تا کنون، در جنگ و صلح ، در شکست و پیروزی، در شادی ها و غم ها و امروز که پنجم اردیبهشت است، اردیبهشتی که برای دوست و دشمن اگر اهل عبرت باشند جایگاه تلنگر است.

آن شب این بار شن های روان بودند که سپاه ابرهه شیطان اکبر را به خاک نشاندند، نه لشکری و نه سپاهی ، کسی حتی فکرش را هم نمی کرد چه برسد به این که آمادگیش را داشته باشد.

خداوند فهماند که اگر با او باشید آمریکا و گنده تر از آن عددی نیستند که بخواهند غلطی بکنند ، بدانید که ید ا… فوق ایدیهم است ، بگذارید هرآنچه می توانند گزینه روی میز گذارند، هر چه می توانند تحریم کنند و کودتاهای رنگارنگ – از اول انقلاب تا ۷۸ و ۸۸ و … – برایتان ردیف کنند، از چه هراس دارید؟ اینان دیگر نفس های آخرشان را می کشند، مگر نخوانده اید که « نرید ان نمن علی الذین الستضعفوا فی الارض  و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین » ؟ این وعده حق است ، … « یا ایها الذین آمنوا، آمنوا . »

اما امسال ۵ اردیبهشت رنگ و بوی دیگری دارد، انگار خدا این تقارن ها را ساخته که بگوید این بار هم اگر دین خدا را یاری کنید یاریتان می کنم، صد البته که ملت ایران سربلند از کارزارهای مختلف است و به فضل خدا این بار هم سربلند بیرون خواهد آمد ، اما به همان مقدار که بجای خدا به وعده این و آن دلخوش باشیم خداوند هم کار مارا به آنها وامیگذارد ، چه سودی برده ایم از پشت میز نشستن ها و لبخند زدن ها به روی دشمنان دین و مذاکره کردن ها؟ چه سودی برده ایم از عقب نشستن ها ؟ از بتن ریختن ها و و پلمپ کردن ها؟ مگر دشمن از دشمنیش فرو نشست؟ و چه ضرری کرده ایم از انقلابی بودن و انقلابی ماندن؟ مگر آنها را در عراق و سوریه و لبنان و یمن و … مذاکره عقب نشاند؟ مگر به همین خرده تعهد برجام هم پایبند بودند؟

نسخه ۵ اردیبهشت نسخه همه عرصه هاست، آنکس که میانه ای با این حقایق ندارد، آنکس که به جای دلخوش کردن به وعده های الهی به وعده شیطان اکبر دلخوش است و به جای عمل به نسخه خدا، نسخه و برنامه امریکا را عمل می کند و آن را ابر و خورشید و ماه و نعمت می داند، به فضل الهی جایگاهی در کشوری که ۵ اردیبهشت ها دارد نخواهد داشت.

اینجا مملکت امام زمان است و زمان، زمان ظهور ایشان، عالم محیای پذیرایی از این وجود مقدس است و مردم جمهوری اسلامی به توفیق الهی همانطور که فتنه گران و اذنابشان را به زباله دان تاریخ فرستادند با انتخاب رییس جمهوری انقلابی که در همه عرصه های اقتصادی و سیاسی و … به نسخه پروردگار و ولایت امر عمل کند، آخرین امید های دشمنان را نابود کرده و به استقبال حجت خدا می روند، قالوا ولا تخف ، ان معی ربی ..

سایه امام خامنه ای (مدظله) مستدام

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها