خبرهای داغ:
همسر شهید منتظر قائم در مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت گفت: مردم کسانی را که حل تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن و محیط زیست را به رابطه با شیطان بزرگ و کدخدا گره می زنند و در مقابل چشم مردم به دروغ خود را قهرمان اشتغالزایی در ۲۵ سال گذشته معرفی می کنند را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۴۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همسر شهید محمد منتظر قائم در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت ماه و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، بیانیه ای را قرائت کرد.
 
 ماجرای صحرای طبس یکی از رسواترین توطئه های آمریکای جنایت کار علیه انقلاب اسلامی است.
 
 بدون شک ماجرایی که در صحرای طبس اتفاق افتاد و با شکست مزدوران شیطان بزرگ مواجه شد؛ یکی از معجرات بزرگ قرن است زیرا امپرالیسم آمریکا و پنتاگون با برخورداری از دقیق ترین و پیچیده ترین امکانات نظامی و با تدارک همه جانبه و هماهنگی تمامی عوامل نفوذی داخلی و خارجی به بهانه آزادی جاسوسان خود٬ اما در حقیقت به قصد نابودی انقلاب اسلامی تهاجم خود را آغاز کردند.
 
سران کاخ سفید آمریکا از موفقیت این عملیات اطمینان کامل داشتندولی از آنجایی که خداوند همواره حافظ این ملت و انقلاب بوده و هست در صحرای طبس نیز امدادهای غیبی عینیت یافت و دشمن پس از شکست با جای گذاشتن کشته ها و هلیکوپترهای آسیب دیده و اسناد مهم و سری فرار می کند.
 
پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از پخش این خبر به دستور مستقیم رئیس جمهور وقت بنی صدر ٬ هلوپترهای به جا مانده بمباران می شود و اسناد مهم باقی مانده در آتش می سوزد.
 
پاسدار رشید اسلام محمد منتظر قائم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد که در منطقه در حال بررسی و ارزیابی حادثه و حفاظت از هلیکوپترها بود به درجه رفیع شهادت نائل می گردد‌‌.
 
اینجانب همسر شهید محمد منتظر قائم ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان مراسم سالگرد این حادثه و حضور در مسجد شکر به منظور شکرگذاری از خداوند متعال با توجه به اوضاع کشور و در پیش بودن لنتخابات سرنوشت ساز رئیس جمهوری و شوراها چند نکته را یادآور می شوم:
 
۱- از مردم قهرمان و شجاع ایران میخواهم تا همراه دیدگاه های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام ( ره) را سرلوحه زندگی سیاسی اجتماعی خود قرار دهند تا مبادا عبدالله ابن ٱبی و ابوموسی اشعری ها و اشعث ابن قیس ها بتوانند تحت عنوان تعامل با جهان با شیطان بزرگ و کدخدا باب مذاکره را گشوده و زمینه نفوذ دشمن را در کشور اسلامی باز کنند‌.
 
۲- مردم عزیز ایران بدانند حضرت امام (ره) در خصوص آمریکا می فرمایند آمریکا شیطان بزرگ است٬ آمریکا دشمن شماره یک بشر و ما است٬ ما تا آخر عمر علیه آمریکا مبارزه می کنیم و زیر پا لهش می کنیم ٬ رابطه ما با آمریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران و رابطه گرگ با میش است‌‌. همه گرفتاری های ما از آمریکا است؛ لذا هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانی مرگ بر آمریکا؛ برای او مرگ می آورد‌.‌
 
۳- از مردم با بصیرت ایران تقاضامندم تا بر اساس وصیت حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام انتخابات ها شرکت دشمن شکن داشته باشند و موقع رای دادن تلاش کنند تا جریان لیبرال و غرب گرای داخلی را که در حقیقت هیچ اعتقادی به اسلام نداشته و ندارند و یکی از مهمترین عوامل ناکارآمدی نظام اسلامی به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و رکود و تورم می باشند و رسما اعلام می کنند که ما نمی توانیم در مقابل آمریکا بایستیم و حل تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن و محیط زیست را به رابطه با شیطان بزرگ و کدخدا گره می زنند و در مقابل چشم مردم به دروغ خود را قهرمان اشتغالزایی در ۲۵ سال گذشته معرفی می کنند را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند.
 
۴-مردم شریف ایران بدانند که جریان مرفه و اشرافی و غرب گرا به دلیل خوی اشرافی گری نه تنها توجهی به محرومین و مستضعفین جامعه نداشته و ندارند بلکه منتقدین و مردم را به دلیل خوی استکباری، به ترسو ، بزدل، عقب مانده، بی شناسنامه، بی سواد متهم کرده و در صدد ایجاد زمینه برای سلطه مجدد شیطان بزرگ آمریکا بر ملت ایران اسلامی است.
 
۵. به مردن عزیز توصیه میکنم به بخشی از وصیت نامه حضرت امام (ره) توجه کنند که می فرمایند: مردم شجاع ایران موظفند افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام فرصت طلبان و در یک کلمه اسلام امریکایی هستند را در انتخابات طرد نموده و به مردم معرفی کنند و توجه داشته باشند که رئیس جمهور از طبقه ای باشد که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده باشد و در فکر رفاه آنان باشد نه از سرمایه داران و صدر نشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی تواند بفهمد.
 
در پایان از پروردگار عاجزانه می خواهم که مردم را به گونه ای هدایت کند تا در انتخابات سال ۱۳۹۶ رئیس جمهوری را انتخاب کنند که خدا را بزرگتر از کدخدا بداند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها