خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار دامغانی در افتتاحیه دوسالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود گفت: نمایشگاه های فرهنگی اجلاسیه متشکل از80 غرفه و بالغ بر دوهزار مترمربع مساحت مسقف نمایشگاهی است که با حضور ستاد یادواره ها و گروه های فرهنگی و ادارات و نهادها برنامه ریزی و برپا شده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۴۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی دبیر ستاد دوسالانه اجلاسیه شهدا در مراسم افتتاحیه این برنامه در سخنانی با عرض خیرمقدم به خانواده شهدا،پیشکسوتان، روحانیت ومعاونت استاندار و فرماندار شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان و اعضا شورای تامین شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکریم بعد از دو سال از اجلاسیه شهدا شهرستان بار دیگر یک نشاط معنوی و موج فرهنگی در سطح شهرستان به برکت شهدا برقرار شد و ان شاالله سال 96 سال خوبی برای همه ما در شهرستان باشد.

وی با تشکر از همه عزیزان و بزگواران که در اجلاسیه کمک کردند افزود: امام جمعه شهرستان که ریاست ستاد اجلاسیه و فرماندار که جانشین ستاد اجلاسیه و روحانیت معظم، ستاد مردمی اجلاسیه، ستاد اربعین شهرستان، فرماندهی و نمایندگی سپاه استان و خانواده شهدا همه در این خصوص کمک کردند تا برنامه با کیفیت در شهرستان اجرا شود.

دامغانی تصریح کرد: در اجلاسیه امسال دو بخش کار انجام شده که اول نمایشگاه ها است که رسماً افتتاح می شود که نمایشگاه ها در دو قسمت برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه های فرهنگی اجلاسیه متشکل از80 غرفه و بالغ بر دوهزار مترمربع مساحت مسقف نمایشگاهی است که با حضور ستاد یادواره ها و گروه های فرهنگی و ادارات و نهادها برنامه ریزی و برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: قسمت دوم نمایشگاه ما مربوط به نمایش ادوات نظامی است که بخشی را گروه پدافند هوایی ده محرم ارائه داده و بخش دیگری توسط هوافضا سپاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی در پایان با تشکر از خیر نیکوکار ابراهیمیان گفت: این خیر گرامی و مجموعه ایشان در این برنامه کمک فراوانی کردند که از او تشکر کنیم و از همه عزیزانی که ما را یاری نمودند متشکریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها