سومین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با استقبال کم‌نظیر مردم و با سخنرانی سه نفر از اساتید برجسته دانشگاه‌های شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۳۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دبیر همایش سلامت و زندگی در شاهرود با تشکر از همه عوامل اجرایی در مورد چگونگی شکل‌گیری و اهداف رویداد مذکور گفت: این رویداد علمی قرار است در اولین سه‌شنبه هرماه برگزار شود و هدف آن رشد و ارتقای سطح سلامت جامعه به نحو درست و با آخرین یافته‌های علمی روز است که سعی شده با استفاده از مجرب‌ترین اساتید دانشگاه در رشته‌های مختلف انجام شود.

دکتر علی یونسیان افزود: در طی سه دوره برگزاری این همایش شاهد استقبال کم‌نظیر مردم از آن بودیم که این مهم باعث دلگرمی و ایجاد عزمی راسخ‌تر در ادامه این رویداد علمی برای کادر اجرایی آن شد.

وی بیان کرد: حضور در همه فعالیت‌های سلسله همایش‌های سلامت و زندگی اعم از کمیته‌ها، کارگاه و سخنرانی‌ها رایگان است و اصولا هدف از این همایش‌ها دسترسی مردم به علوم روز زندگی به بهترین نحو و بدون پرداخت هزینه است تا همه اقشار بتوانند از مباحث آن استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این همایش نیز ارائه موضوعاتی چون دلگرمی و شادکامی در زندگی با ارائه دکتر علی‌محمد نظری روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، پرسش و پاسخ دیابت و درمان آن توسط دکتر عباس توکلیان فوق تخصص غدد متابولیسم عضو هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و عوارض کم‌تحرکی و ارائه راهکار توسط دکتر علی یونسیان عضو هیات علمی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و نیز کارگاه‌هایی با موضوع مهارت‌های کاربردی- ارتباطی شاد زیستن توسط مرضیه رفعتی و معصومه ابراهیمی از مدرسان دانشگاه را ازجمله مباحث و سخنرانی‌های ارائه‌شده در این همایش نام برد.

سید امیررضا حسینی نژاد افزود: دکتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود هم ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در این همایش با ارائه سخنانی برگزاری این دست همایش‌ها را کاری تحسین‌برانگیز دانست و خواستار ادامه این‌گونه فعالیت‌های علمی که باعث تحکیم پایه‌های زندگی می‌شود، شد.

وی حضور امیر کرم یزدی کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون و مهنوش صادقی نویسنده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به‌عنوان سفیران سلامت در این همایش و اجرای موسیقی توسط یکی از هنرمندان کشور را از نکات جالب آن ذکر کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این همایش به همت دانشگاه صنعتی، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها