خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر، اقدامات درمانی و مراقبتی برای معتادین و برخورد انتظامی قضایی با توزیع کنندگان مواد مخدر با عنوان طرح جواد الائمه در روستای لامیان در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۳۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، نشست مسئولین با اهالی روستای لامیان از روستاهای شهرستان تویسرکان پیرامون طرح جواد الائمه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان در این مراسم با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر، اقدامات درمانی و مراقبتی برای معتادین و برخورد انتظامی قضایی با توزیع کنندگان مواد مخدر با عنوان طرح جواد الائمه در روستای لامیان در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، نظامی و قضایی این شهرستان در این طرح دخیل هستند تا مواد مخدر در این روستا پاکسازی شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه اظهار داشت: در قالب طرح جواد الائمه در روستای لامیان 200 بروشور توزیع شده و نمایشگاه عکسی با موضوع آسیب‌های مواد مخدر در مسجد روستا برگزار شده است.

سرهنگ سعید سعیدی با اشاره به برنامه‌های شوم دشمنان برای جوانان ایران اسلامی گفت: استفاده از مواد مخدر تبعیت از دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات