خبرهای داغ:
برگزار شد:

مراسم جشن مبعث رسول اکرم(ص) در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)

مراسم جشن مبعث رسول اکرم(ص) در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حسینیه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۱۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این مراسم  با تبریک مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: پیامبر اسلام یکی از شخصیت‌ها و مخلوقاتی بودند که در طول عمر 63 سال در دو مقطع قبل و بعد از بعثت الگویی کامل برای جهانیان بخصوص مسلمانان بودند.

وی خاطر نشان کرد: پیامبر اعظم (ص) از تمام انبیاء از نظر صیقل یافتگی و تقوا طبق روایات بالاتر بودند، چرا که آن حضرت بالاترین مقام را از نظر تقوا و پرهیز داشتند. 

عدالتی شربیانی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) از استقامت بالایی برخوردار بودند، گفت: اگر کسی صبر و تحمل داشته باشد اما استقامت نداشته باشد به هدفش نمی‌رسد.

این مسئول به راه‌های چگونگی انس با حضرت رسول اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط با حضرت نبی اکرم(ص) تقوا، پرهیز و اطاعت را می‌طلبد چراکه بنابراین حدیث از پیامبر(ص) که می‌فرمایند «جنس ما از نور، عبادت و توکل است»، چنانچه می‌خواهیم با انبیا و اهل‌بیت(ع) ارتباط برقرار کنیم باید خود را به آن‌ها نزدیک کنیم. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد:از دیگر راهکارهای نزدیک شدن به شخصیت وجود پیامبر اسلام (ص) این است که سعی کنیم فاصله ایمانی امان را با پیامبر اکرم(ص) کم کرده و سبک زندگی انبیا و اهل‌بیت را پیش  گیریم و از آنها الگوبرداری کنیم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار