آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع مردم مروست هدف و تلاش دشمن را کم رنگ کردن ولایت خواند و بر حفظ انسجام و یکپارچگی تاکید کرد .
کد خبر: ۸۸۵۱۸۴۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  خاتم؛آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در سفر دو روزه خود به شهرستان خاتم با مردم بخش مروست دیدار کرد .

وی در جمع مردم ولایت مدار مروست با تبریک فرا رسیدن مبعث حضرت رسول اکرم ( ص ) گفت : در بعثت پیامبر ( ص ) وظیفه بسیار سنگین است ، برخی به پیامبر ایمان می آورند و تکلیف خود را پیدا می کنند و بدان عمل می کنند اعم از تکلیف اجتماعی ، فردی و بر اساس دستورات خدای متعال برای رشد و کمال حرکت می کنند ، امید است که بتوانیم در رابطه با هدف بعثت پیامبر عمل کنیم .

آیت الله ناصری در ادامه با بیان اینکه برخی از افراد هم از سوی خداوند متعال ممتاز می شوند تا علاوه بر حرکت و عمل در مسیر خدا و انجام تکالیف شخصی یک سری تکالیف اجتماعی را نیز متقبل می شوند بدین معنا که به خوب شدن خودش اکتفا نمی کند و دوست دارد که دیگران نیز خوب شوند و در این مسیر قرار گیرند ، هم برای خود و هم برای بندگان خدا تلاش می کند و برای رفع مشکلات آنها آرام نمی نشیند ، در مسائل اجتماعی هم این افراد در صددند تا جامعه را به کمال برسانند .

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد : تحمل گرفتاری های مومنان برای ائمه به ویژه نبی مکرم اسلام سخت است و پیامبر ( ص ) همواره به دنبال هدایت و کمک به انسان ها و دستگیری بندگان خدا بود و نسبت به خوب شدن انسان ها حریص بود و هدایت مردم را یک تکلیف می دانست .

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با بر شمردن برخی از  ویژگی های پیامبر گرامی اسلام ( ص ) اظهار داشت : اگر دوست دار پیامبر هستیم باید در پی نجات خود و جامعه باشیم و در مسیر دین واعتقادات حرکت کنیم ، باید پیرو خوبی رای پیامبر باشیم و بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم .

وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش رو و ترس دشمنان از حضور مردم در صحنه  اشاره کرد و گفت : دشمنان این مرز و بوم در صددند تا با  تفرقه افکنی ولایت را در جامعه کم رنگ کنند و مهمترین و اساسی ترین تکلیف امروز ما حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل این دشمنان و حرکت در مسیر ولایت و رهبری است .

 

 

 

 

ارسال نظرات