خبرهای داغ:
عصر روز گذشته؛

دلجویی خانواده شهدای مدافع حرم از خانواده جانباختگان روستای چنار

جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی با حضور در در مزار جانباختگان روستای سیل زده چنار عجب شیر با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۴۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر کل ستاد بحران آذربایجان شرقی در جمع خانواده های مدافع حرم در روستای چنار با تجلیل از حضور این خانواده ها گفت: حضور این خانواده های شهدا در روستای چنار نشان از روحیه فداکاری، ایثار، همدلی و وحدت آن ها در شریک دانستن خود در عزای مردم داغدار این روستاست.

خلیل ساعی افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام مدافعان حرم است و ما باید با جان و دل از آرمانها و ارزشهای این شهدا که همان ارزش های اسلامی و انقلابی بوده دفاعکنیم.
وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید قدردان شهدا بهویژه شهدای مدافع حرم باشند، افزود: خانوادهاین شهدا باید به خود افتخار کنند که فرزندان آن ها با دشمن تکفیری وهابی کاری کردهاند که حتی پای آن ها هم به نزدیکی مرز ایران اسلامی باز نشده است.
ساعی با اشاره با اشاره به اینکه تلاشها برای یافتن سه مفقود دیگر این حادثه سیل در استان ادامه دارد، اظهار داشت: از این مفقودی ها دو نفر در آذرشهر و یک نفر دیگر در عجبشیر بوده و جستجوها برای یافتن آن ها در حال انجام است.
وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات تا زمان یافتن مفقودین ادامه داشته و اکیپهای امدادی مختلف با تجهیزات همچنان در مناطق سیلزده به سر میبرند.
دوازده روز گذشته در پی بارش شدید در استان های شمالغرب کشور منجر به وقوع سیل به ویژه در شهرستانهای عجبشیر و آذرشهر در استان شد که موجب جانباختن 42 نفر شد و خساراتی قابل توجهی به منازل روستائیان، باغات، دام و زمینهای کشاورزی زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها