استاد داشگاه امام حسین(ع) تهران:

ضد معرفت در پوستین معرفت به ما تحمیل می شود اگر حواسمان نباشد

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران گفت: امروز اگر حواسمان جمع نباشد ضد معرفت در پوستین معرفت به ماتحمیل می شود و برای این مهم باید به پیرامون خود به طور دقیق نگاه داشته باشیم و با آگاهی و بصیرت کاری کنیم که خطرات دامن گیر ما نشود.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۳۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ دکتر ناصرجوکار در جمع کارکنان سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: همچنان قصه پر غصه عاشورا ادامه دارد و انقلابی گری بیش از گذشته نیاز است و پاسداران به عنوان ایفاگران نقش اصلی تلاش می کنند تا در یک عاشورا و صفینی فرا تاریخی در اردوگاه علویان نمایش اقتدار داشته باشند.

وی افزود: نبرد امروز نبرد توپ و تانک نیست و باید برای جنگ بزرگ فرهنگی که دشمنان به راه انداخته اند خودمان را آماده و مهیا سازیم و امروز سپاه و پاسداران جان بر کفش باید مرجعیت فکری جامعه را داشته باشند و مسلح به قلم در میادین نبرد فرهنگی حضوری قوی را به نمایش بگذارند.

جوکار تصریح کرد: امروز غنی سازی ادبیات سیاسی و فرهنگی برای فرد پاسدار مهمتر از همه چیز است و این پاسداران هستند که دلسوزانه در تمامی عرصه های نظام برای دفاع از تمامیت و حفظ ارزشها حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه برای پاسدار باید اهمیت داشته باشد علم و سواد ورود به عرصه های مختلف است که جهادگونه باید به این مهم دست پیدا کند و قدرتمندانه در جایی که نیاز باشد حضور پیدا کند.

دکتر جوکار ابراز داشت: سپاه در مسیر پر تلاطم انقلاب همواره در حفظ و پاسداری از کیان نظام موفق بوده و امروز نیز بهتر از گذشته وظیفه روشنگری بر عهده فرد فرد پاسداران است که در راه و صراط مستقیم انقلاب که نه راه چپ و نه راه راست بلکه حرکت در مسیر مورد نظر ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب حرکت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: امروز اگر حواسمان جمع نباشد ضد معرفت در پوستین معرفت به ماتحمیل می شود و برای این مهم باید به پیرامون خود به طور دقیق نگاه داشته باشیم و با آگاهی و بصیرت کاری کنیم که خطرات دامن گیر ما نشود.

جوکار با بیان اینکه روحیه انقلابی گری باید در وجود پاسدار تقویت شود گفت: روحیه انقلابی گری در سایه عقلانیت در حضور عقل وبه طور خاص در غیاب مناقشات و با چاشنی شجاعت است که نمود پیدا می کند و معنا و مفهوم انقلابی گری واقعی را به خود می گیرد.

ارسال نظرات