مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‌وگو با «بسیج»:

انتخابات و حضور مردمی؛ نمادی برای نشان دادن اتحاد و همدلی است

اصلانی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نمادی برای اتحاد و همدلی مردم کشورمان است، گفت: هر چهار سال یکبار، شاهد حماسه آفرینی مردم برای نشان دادن میل و علاقه شان به نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه زنان نقش موثری در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایفا می کنند، گفت: زنان کشورمان ثابت کرده اند که در مواقع حساس انقلاب اسلامی مثل انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن، حضور پررنگی ایفا نموده اند و یقینا در انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد حضور پرشور زنان خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری نمادی برای اتحاد و همدلی مردم کشورمان است و هر چهار سال یکبار، شاهد حماسه آفرینی مردم برای نشان دادن میل و علاقه شان به نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و می توان گفت که همین حضور پرشور مردم برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی، یکی از دلایل یاس و ناامیدی دشمن است.
 
مسئول سازمان بسیج زنان تاکید کرد: دشمن تلاش می کند تا دوباره با راه انداختن جنگ روانی، فتنه 88 را زنده کند اما مردم کشورمان ثابت نموده اند که فریب دشمن را نمی خورند و مکر و حیله های دشمن را خنثی می کنند.
 
اصلانی در پایان گفت: امیدوارم با حضور پرشکوه مردمی، بار دیگر شاهد حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران  باشیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار