سردار حق طلب در گفت‌وگو با «بسیج»:

بسیج در انتخابات ریاست جمهوری نقش بصیرت افزایی دارد

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت: بسیج در انتخابات ریاست جمهوری فقط نقش بصیرت افزایی و روشن‌گری دارد.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۹۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج باید مردم را به سوی دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی سوق دهد و این از بزرگترین وظیفه بسیج به شمار می‌رود، اظهار داشت: بسیج در انتخابات ریاست جمهوری فقط نقش بصیرت افزایی و روشن‌گری دارد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از توطئه های شوم استکبار جهانی توسط نیروهای مردمی و انقلابی همچون بسیج و سپاه خنثی شده اند، ادامه داد: اوایل انقلاب برخی سعی داشتند که سپاه و بسیج را تنها یک نهاد نظامی جلوه دهند و با نهادینه کردن این تفکر در جامعه، کاری کنند تا سپاه و بسیج در عرصه های دیگر وارد نشود.
 
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه با اشاره به اینکه  سپاه و بسیج قلب تپنده نظام اسلامی ایران هستند،تاکید کرد:سپاه و بسیج در طول انقلاب آزمایش خود را پس داده و دوران دفاع مقدس گواهی بر این مدعاست و امام خمینی(ره) با بنیانگذاری سپاه و بسیج، به دنبال هدف والای سازندگی بودند و هم اکنون بر همه بسیجیان واجب است تا با استفاده از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب، برای برآورده شدن این هدف تلاش کنند.
ارسال نظرات