معاون فناوری فاوا سازمان بسیج مستضفعین با بیان اینکه استکبار برنامه ریزی مفصلی برای تخریب انتخابات کشورمان دارد،گفت: حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای، نشان دهنده ناکامی نقشه های شوم دشمن خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
سردار حسین دینی معاون فناوری فاوا سازمان بسیج مستضفعین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه  استکبار ثابت کرده است که همیشه در زمان انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، برنامه ریزی مفصلی برای تخریب انتخابات و ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور دارد، گفت: بحمدالله با وجود نیروهای انقلابی و مذهبی در کشورمان، این توطئه ها خنثی شده است.
 
وی ادامه داد: همان گونه که امام خمینی فرمودند که با پشتیبانی از ولایت فقیه، آسیبی به مملکت ما نمی رسد، واقعا به چشم دیدیم که تخطی از خط امام(ره) و امام خامنه ای، به ضرر منافع کشور و انقلاب اسلامی است.
 
سردار دینی تاکید کرد: وجود رهبرانقلاب اسلامی برای این کشور، بزرگترین برکت است و درصد زیادی از توطئه های دشمن به دلیل تدبیر به موقع و هوشمندانه امام خامنه ای، خنثی شده اند.
 
معاون فناوری فاوا سازمان بسیج مستضفعین در پایان با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای، نشان از ناکامی نقشه های شوم دشمن است،خاطر نشان کرد: با ملاحظه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف جامعه، مشخص می شود که ملاک ایشان در انتخاب رئیس جمهور مطلوب، انتخاب کاندیدای اصلح است.
ارسال نظرات