مسئول سازمان اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت و گو با «بسیج»:
یوسفی راد با بیان اینکه انتخاب اصلح نیازمند بصیرت افزایی در بین مردم است، گفت: انتخاب اصلح یعنی انتخاب فردی است که در راستای ارزش های انقلاب اسلامی قدم برمی دارد و پیرو ولایت فقیه و شهداست.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه انتخاب اصلح یعنی انتخاب فردی است که در راستای ارزش های انقلاب اسلامی قدم برمی دارد و پیرو ولایت فقیه و شهداست، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب انتخابات، یقینا مردم از یک آگاهی و بینش و بصیرت بالایی برخوردار هستند و با حضور گسترده خود در روز ۲۹ اردیبهشت ماه این مهم را به اثبات خواهند رساند.
 
وی با بیان اینکه بی شک حضور حداکثری و انتخاب اصلح راه انقلاب اسلامی را هموارتر خواهد کرد و دوستان را خشنود و ترس برجان دشمنان خواهد انداخت، ادامه داد: باید در راستای انتخاب اصلح قدم برداریم و انقلاب اسلامی را جلو ببریم و این امر نیازمند بصیرت‌افزایی در بین مردم است.
 
سرهنگ یوسفی راد تاکید کرد: تلاش دشمن در جهت برهم زدن نظم و آرامش در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان است و شک نکنید که یکی از آرزوهای دشمن، تکرار فتنه 88 در کشور است و باید تلاش کنیم تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم و این گونه، مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.
ارسال نظرات