مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با «بسیج»:
بهادری با بیان اینکه تاکید امام خامنه ای،مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: یقینا چشم جهان به انتخابات ایران خیره شده تا ببینند که مردم چقدر در صحنه های سیاسی و حساس نظام، حضور دارند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
علی بهادری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تاکید امام خامنه ای درانتخابات، مشارکت حداکثری مردم است، اظهار داشت: مسئولان و روحانیون و رسانه ها باید تلاش گسترده ای در جهت جلب مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در ایران، نشان دهنده دموکراسی در کشورمان است، ادامه داد: باید تلاش کرد فردی که انتخاب می شود تحولی در وضعیت اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کند.
 
بهادری تاکید کرد: امروز مسله نفوذ یک مسله خطر ناک و تهدیدکننده است که می طلبد رئیس جمهوری که مردم آن را انتخاب می کنند، عزم راسخی برای مقابله با نفوذ سیاسی بیگانگان در امورات داخلی کشور داشته باشد.
 
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در پایان ابراز داشت: انتخابات ریاست جمهوری ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این مردم بودند که انقلاب اسلامی را رقم زدند و یقینا چشم جهان به انتخابات ایران خیره شده تا ببینند که مردم چقدر در صحنه های سیاسی و حساس نظام، حضور دارند و چقدر سرنوشت کشور برایشان مهم است.
ارسال نظرات