جانشین رئیس سازمان اردویی بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

فردی را انتخاب کنیم که روحیه انقلابی داشته باشد

سرهنگ پوری گفت: مدیرانی امروز باید در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در عرصه ریاست جمهوری انتخاب شوند که با یک روحیه انقلابی و جهادی کار را جلو ببرند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۸۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
سرهنگ علی پوری جانشین رئیس سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشور نشان دهنده این است که قدرت اصلی در کشور را مردم تعیین می کنند، گفت: این مردم هستند که سرنوشت کشورمان را رقم می زنند و نیاز است که کاندیداهای ریاست جمهوری وعده ای بدهند که می توانند به آن عمل کنند.
 
وی ادامه داد: مدیرانی امروز باید در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در عرصه ریاست جمهوری انتخاب شوند که با یک روحیه انقلابی و جهادی کار را جلو ببرند.
 
سرهنگ پوری خاطر نشان کرد: کشورمان نیاز به مدیرانی دارد که برای پیش بردن انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم آسایش نداشته باشند و مهمترین حربه‌ای که دشمن برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی و نظام استفاده می‌کند، فشار اقتصادی است و قطعا امروز باید کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که توان مدیریت اقتصادی کشور را داشته باشد.
 
جانشین رئیس سازمان اردویی بسیج در پایان گفت: باید با دقت برای انتخاب اصلح همه توجه خود را به شاخص ها داشته باشیم و فردی اصلح را انتخاب کنیم.
ارسال نظرات