خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه معاون درمان و سایرمعاونین دانشگاه و مسئولین شهرستان از بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی شهرستان نهاوند بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۷۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، دکتر موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ، حمیدوند فرماندار نهاوند، دکترعبادیان معاون درمان دانشگاه، دکتر دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و سایر مسئولین دانشگاه و شهرستان از بیمارستان جدید شهید آیت الله قدوسی نهاوند برای بررسی نواقص و تسریع در تحویل این پروژه برای راه اندازی هرچه سریع‌تر آن بازدید کردند.

دکتر دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده مسئولین را در جریان مشکلات و موانع موجود قرارداد و بازدیدکنندگان از نزدیک به بررسی بخش‌های مختلف بیمارستان شهید قدوسی نهاوند پرداختند و پیشرفت و مشکلات پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

دکتر موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر تسریع در تحویل بیمارستان تا 15 اردیبهشت سال جاری، تاکید کرد.

حمیدوند، فرماندار نهاوند نیز در ادامه ضمن تشکر از پیگیری‌ها و فعالیت‌های مسئولین دانشگاه و شبکه نهاوند بر سرعت بخشی در تحویل آن تأکید کرد و از تمام دستگاه‌های خدمات رسان خواست که درمورد وظایف خود جهت راه اندازی بیمارستان همکاری کنند.

در ادامه پیمانکار، متعهد شد ، تا سه روز آینده فضای فیزیکی بیمارستان به اتمام خواهد رسید و تا یکشنبه هفته آینده آب گرم در داخل لوله های جریان خواهد داشت.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از بیمارستان شهید قدوسی نهاوند 

 بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از بیمارستان شهید قدوسی نهاوند
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات