برگزاری جشن تکلیف دختران در شهرستان دماوند

خبرگزاری بسیج: مراسم جشن تکلیف دختران در شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان و اولیاء مدارس در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) گیلاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۷۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مراسم جشن تکلیف دختران شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان و اولیاء مدارس بسیار باشکوه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) گیلاوند برگزار شد. مهرداد پور فتحی رییس اداره آموزش و پرورش دماوند در این مراسم گفت: جشن تکلیف، همه‌ ساله برای بین دانش ‌آموزان پایه سوم ابتدایی دختران و پایه هشتم پسران برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی ما در برگزاری جشنی با کیفیت در سطح مدارس بوده است؛ به‌گونه‌ای که در این جشن، با حضور عمو غزالی و همکاران نهادهایی چون اداره اوقاف و دفتر امام جمعه در این خصوص تلاش‌هایی صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند به انسان عطا نموده است، توانایی شکرگزاری و انجام تکالیف دینی و اعتقادی است. لذا در راستای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و ادای واجبات، جشن عبادت برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی در شهرستان دماوند برگزار شد.

پورفتحی تأکید کرد: همچنین برگزاری جشن تکلیف در بین پسران پایه هشتم شهرستان، به صورت دورن مدرسه‌ای برگزار گردید.

گفتنی است که در این مراسم، مسائل عبادی، واجبات، مستحبات و آموزش نماز با زبانی ساده و به صورت نمایش عروسکی به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

ارسال نظرات