خبرهای داغ:
مسئول کمیته فرهنگی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای سال 94 ذائقه مردم و مسئولان را شیرین کرد و بار دیگر طعم شیرین فعالیت جهادی را به همگان چشاند گفت: در برپایی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدا نیز عشق، علاقه و همکاری مردم و مسئولان مثال زدنی است.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۳۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

احمد حسین پور مسئول کمیته فرهنگی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آماده سازی 80 غرفه مخصوص نمایشگاه های دوسالانه اجلاسیه گفت: از این تعداد 36 غرفه مربوط به ستادهای یادواره شهدا، 36 غرفه برای ارائه توانمندی موسسات و نهادهای فرهنگی شهرستان و 8 غرفه دیگر برای ارائه و فروش محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، عکاسی، صنایع دستی و ... در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: بخش دیگر نمایشگاه مربوط به ادوات نظامی است که توسط نیروهای مسلح شهرستان شاهرود در محل نمایشگاه استقرار یافته است.

مسئول کمیته فرهنگی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در خصوص فعالیت های انجام گرفته فضاسازی افزود: فضاسازی اولین دوسالانه اجلاسیه در دو بخش فضاسازی شهری و فضاسازی محیط نمایشگاه در حال انجام است.

حسین پور بیان کرد: نصب بنرهای تبلیغات محتوایی بر روی 20 پایه بنر شهری در فضای شهر، نصب 20 بنر شامل تمثال سرداران شهید شاهرود در محیط نمایشگاه، نصب تمثال 6 سردار شهید شاهرود در ورودی شهر و نصب 300 پرچم عمودی در محیط نمایشگاه از جمله فعالیت های انجام گرفته در انجام فضاسازی شهری و محیطی دوسالانه اجلاسیه شهداست.

وی افزود: فضاسازی محیطی محل برگزاری دوسالانه اجلاسیه از میدان امام رضا علیه السلام به سمت میدان مرحوم حسینی و مسیر دیگر از میدان بیمارستان امام حسین علیه السلام به سمت میدان مرحوم حسینی و ابتدای محل برگزاری اجلاسیه انجام گرفته است و در این دو مسیر 26 بنر تمثال شهدا نصب شده است.

مسئول کمیته فرهنگی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای شاهرود در سال 94 اذعان کرد: اجلاسیه سال 94 تجربه اول بود و بالطبع سختی های خاص خود را داشت اما در دوسالانه اجلاسیه تجربیات اجلاسیه اول به کار آمده، ساختار منظم تری به کار داده شده است و همکاری ادارات، دستگاه های اجرایی و مردم از سر شور و علاقه است.

حسین پور با بیان اینکه اجلاسیه شهدای سال 94 ذائقه مردم و مسئولان را شیرین کرد یادآور شد: در اجلاسیه شهدای سال 94 کارهای یدی، آماده سازی نمایشگاه ها بخصوص در بخش فرهنگی بسیار گسترده تر بود اما در دوسالانه اجلاسیه نمایشگاه ها به ستادهای یادواره مردمی و موسسات فرهنگی واگذار شد و بخش اعظم کار به نمایش بزرگ فصل شیدایی پرداخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها