مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

حضور پرشور در انتخابات خواسته قلبی امام خامنه‌ای

رمضانیان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات خواسته قلبی امام خامنه ای است، گفت:ملت ایران با حضور در انتخابات با دشمن مبارزه کرده و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۲۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به انتخابت ریاست جمهوری و لزوم مشارکت حداکثری اظهار داشت: اگر ملت ایران آسایش می‌خواهد و برای کوتاهی شر دشمنان از کشور باید در انتخابات حضور پیدا کرده و به دشمنان بگویند که ما هستیم و جمهوری اسلامی یک واقعیت مردمی است و مردم خودشان دولت را انتخاب می کنند.
 
 
وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران با حضور در انتخابات با دشمن مبارزه کرده و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام برمی دارند، افزود: یقینا گرم بودن شور انتخاباتی و حضور مردمی، نشان می دهد که سرنوشت کشور برای مردم اهمیت دارند.

رمضانیان با اشاره به شاخص های کاندیدای اصلح افزود: کسی که قصد دارد رئیس جمهور شود باید انگیزه خدایی داشته باشد و این موضوع را مورد توجه قرار دهد که خواسته‌های مقام معظم رهبری را محقق کند و کارآمد و آگاه باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در پایان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات خواسته قلبی امام خامنه ای است، خاطر نشان کرد: در زمینه هرچه با شکوه برگزار کردن انتخابات می توان گفت که رسانه‌ها وظیفه دارند با اقدامات اساسی و موثر و تبلیغات مناسب شرایط حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.


ارسال نظرات