نمکی در آیین افتتاح پنجمین کانون بسیج رسانه استان البرز واقع در شهر گرمدره، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: بسیج بر له و یا بر علیه هیچ فردی نیست و اگر گاهی بر امری تاکید می کند صرفا در جهت منافع عموم مردم است.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۱۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
معاون اجرایی سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمنان از طریق هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهان ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، گفت: یکی از وظایف بسیج رسانه فرهنگ‌سازی استفاده از تولید داخل است.
 
بسیج رسانه البرز در راستای فرهنگ‌سازی
 
سرهنگ پاسدار عباس نمکی معاون اجرایی سپاه استان البرز در آیین افتتاح پنجمین کانون بسیج رسانه استان البرز که پیش از ظهر دوشنبه در مسجد صاحب الزمان عج شهر گرمدره برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: بسیج بر له و یا بر علیه هیچ فردی نیست و اگر گاهی بر امری تاکید می کند صرفا در جهت منافع عموم مردم است.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه دشمنان از طریق حجم های فرهنگی و اقتصادی خواهان ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: یکی دیگر از وظایف بسیج رسانه فرهنگ سازی استفاده از تولید داخل است.
 
وی در ادامه با اعلام اینکه سالانه بیش از ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق از طریق مبادی اصلی کشور، وارد می شود، گفت: استفاده از کالای قاچاق مانع رشد مملکت می شود.

معاون اجرایی سپاه استان البرز با بیان این که امسال به نام اقتصاد مقاومتی،تولید _ اشتغال مزین شده است، گفت: برای پیشرفت کشور باید در تمام عرصه ها جهادی عمل کرد.

وی با بیان اینکه برای پویایی کشور باید با برنامه ریزی پیش رفت، تاکید کرد: برای ترویج محصولات داخلی میتوان نمایشگاه های فصلی برگزار کرد.

سرهنگ نمکی با بیان اینکه راه شهدا باید به نوجوانان و جوانان آموزش داده شود، گفت: شهیدان برای محافظت از کشور جان دادند.

وی در بخش دیگری به ابلاغ ۳۲۰ نقطه آلوده در سطح کشور پرداخت و بیات کرد: مشکل عمده این محله ها مواد مخدر است.

سرهنگ نمکی ادامه داد: در این طرح نیرو های بسیج و سپاه فعال هستند و وظیفه بسیج رسانه در این خصوص فرهنگ سازی و افزایش آگاهی است.

وی با تاکید بر اینکه بالغ بر دو هزار و چهارصد پایگاه در سطح استان البرز فعال هستند، تصریح کرد: بیشتر این پایگاه ها در کنار مساجد است چراکه مساجد سنگر های انقلاب اسلامی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها