در آیین معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 تبریز مطرح شد؛
شهردار منطقه 6 تبریز در آیین معرفی معاون فرهنگی و اجتماعی این منطقه با تاکید بر اهمیت حفظ منافع جامعه و اولویت بندی منافع عمومی به منافع شخصی، بیان کرد: این نگرش باید جزو فرهنگ های غالب و حاکم جامعه شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی متولی این فرهنگ سازی است که با هنر و توانمندی خویش خرده فرهنگ ها را به فرهنگ حاکم بر سیستم در راستای بهبود سازمانی تبدیل می کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۱۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6تبریز، فیروزیان، گفت: آقای جلال خسروی طی سه ماه فعالیت به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه با تلاش شبانه روزی قابلیت های بالای خویش و همکاران خود را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی با اجرای برنامه های متنوع و موثر در این حوزه ثابت کردند بطوری که تحسین همگان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرکز را نیز برانگیخته است.

وی با قدردانی از تلاش های داوود محمدی، معاون فرهنگی سابق این منطقه، برای جلال خسروی آرزوی توفیق و سلامتی و اظهار امیدواری کرد: در ارتقای فرهنگ تقدیس کار و بهره وری بیش از پیش با همکاری سایر معاونت ها و مدیریتها موفق باشند.

حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ صنایع دستی رضوان این نمایشگاه را جزو بهترین نمایشگاه ها در بین مناطق تبریز دانست و اظهار داشت: توانمندی آقای خسروی با برگزاری این نمایشگاه در عرصه فرهنگی بر مدیریت ارشد شهرداری تبریز ثابت شده و امیدواریم در کنار ایشان شاهد اجرای برنامه های فرهنگی منطقه به نحو احسن باشیم.

وی با بیان اینکه هدف مهم معاونت فرهنگی تغییر نگرش مردم نسبت به عملکرد و مجموعه شهرداری است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم ذهنیت شهروندان را بگونه ای تغییر دهیم که شهردار را به عنوان مجموعه صرفا خدماتی نشناسند بلکه باور کنند که شهرداری مجموعه ای فرهنگی و اجتماعی است که می تواند در تمام حوزه های اجتماعی نقش موثر ایفا کند.

 

حجت الاسلام احمد حمیدی، اذعان داشت: افتخار می کنیم که در سال گذشته 3400 عنوان برنامه اجرا و به یک هزار و 400 نفر خدمات فرهنگی ارایه شده است .

وی با بیان اینکه شهرداری می تواند نحوه استفاده درست از فضای سبز، آسفالت، پسماند و ... را به شهروندان آموزش دهد، خاطرنشان کرد: اولویت دوم ما پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، تاکید کرد: پیشگیری از افسردگی و ایجاد نشاط و آرامش شهروندان وظیفه ماست و در این راستا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزش همگانی سعی داریم چهره شهر و روحیه شهروندان را به سمت زندگی شاد سوق دهیم.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: در کنار این برنامه ها تبریز 2018 از اولویت های ماست که در برنامه معاون فرهنگی منطقه قرار خواهد گرفت و از تجربیات و توانمندی های ایشان در سطح حوزه غرب تبریز و ورودی این کلانشهر بهره خواهیم برد.

جلال خسروی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 6 با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها