خبرهای داغ:
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در مسجد الغدیر خسروشاه، گفت: امروز شاهد رانت‌خواری، ویژه‌خواری و رابطه‌بازی‌های برخی مسئولان هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۰۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن عباسی اظهار داشت: مراجع تقلید در سال گذشته 61 بار گفتند سیستم بانکی ما مشکل دارد و ربایی است، بنابراین برای اصلاح کشور و مسئله شغل و اقتصاد باید این سیستم دوباره بازبینی و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام برپایه قسط بنا شده است، به وظیفه خواص در برقرای قسط اشاره کرده و گفت: متاسفانه امروزه در جامعه عمل به قسط یک مطلب ناشناخته است و مردم باید در انتخابات پیش رو این مسئله را در انتخابشان جدی بگیرند.

عباسی ابراز داشت: رئیس جمهور باید عمل‌کننده به عدل و قسط بوده و این باید نخستین ویژگی و هدف رئیس جمهور آینده باشد.
رئیس مرکز بررسی‌هایدکترینال با تاکید بر اینکه مردم باید قیام به قسط کنند و خواص قوام به قسط باشند، گفت رئیس جمهوری که اهل عدل و قسط باشد مردم در استضعاف نخواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: ما از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم مصلح، تحول‌گرا و عمل‌کننده به قسط باشد.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه نباید سیاست سرمایه‌گرایی و کاپیتالیستی در کشور اسلامی انجام شود گفت: انتظار داشتیم پسابرجام برای ما شغل ایجاد کند؟ مسئله اقتصادی‌مان را حل کند؟ اگر اینطور بود چرا کشورهایی که با آنها مذاکره کردیم خودشان اصلی‌ترین مشکل‌شان اقتصادی و اشتغال است؟

وی گفت: ترامپ با شعار شغل برای آمریکایی‌ها به میدان آمد، سیاست درهای بسته را اجرا کرد، منع ورود 7 کشور را صادر کرد، بین مکزیک و آمریکا دیوار کشید، چون می‌خواست جلوی فاجعه شغلی را بگیرد و جنس آمریکایی با دست کارگر آمریکایی تولید شود.

عباسی ادامه داد: علت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هم به‌خاطر همین است که سیاست درهای بسته ایجاد کند، این کشورها امروزه به ما سیاست درهای باز را نشان می‌دهند و متأسفانه مرزهای ما برای ورود کالاهای خارجی و بیکاری کارخانه و کارگر داخلی باز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها