معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی:

برای ساختن تمدن نوین اسلامی بکارگیری ابزار هنر از نان شب هم واجب تر است

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی مهمترین شاخصه های تشکیل تمدن نوین اسلامی را حضور جریان دانشجو یی در صحنه دانست و گفت: برای ساختن تمدن نوین اسلامی بکارگیری ابزار هنر از نان شب هم واجب تر است.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۹۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از هرمزپرس؛ امیر وجدانی‌نیا در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی بسیج دانشجویی استان هرمزگان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای برپایی تمدن نوین پا به عرصه وجود گذاشته است، گفت: برای برپایی تمدن جدید بایستی از تمام ظرفیت های موجود در کشور استفاده کرد و بدون اغراق جماعت و جریان دانشجو از مهمترین شاخصه های تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه اسلام یک بار در اندلس ضربه سختی از جنگ فرهنگی خورده است، بیان کرد: خطراتی که انقلاب اسلامی تا امروز پشت سر گذاشته است حتی یک صدم یا یک دهم آن کافی است برای اینکه هر تمدن، انقلاب و هر نظامی را به ورطه سقوط بکشاند اما به لطف خداوند، همت و تلاش همه آحاد مردم و همچنین خونهایی که ریخته شد و امروز نیز ریخته می شود باعث شده است که این انقلاب و این نظام بماند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: برای ساختن دنیایی آباد و آزاد و نیز زندگی همه مردم باید به سمت جلو حرکت کنیم چون بنا نیست در همین جاییکه هستیم متوقف شویم  امرز در دنیا کسانی هستند که می خواهند ما نباشیم اما محکم ایستاده ایم و خواهیم ماند.

وجدانی‌نیا با بیان اینکه برای ساختن تمدن بزرگ اسلامی، هنر از نان شب هم واجب تر است، گفت:بسیاری از حرفهای جدی که به بیان ها و به زبان های دیگر نمی شود، گفت و نمی توان شنید را با استفاده از زبان هنر می توانیم بگوییم و بشنویم بیاییم.

وی با تاکید بر اینکه  امروزه ابزار فرهنگ و هنر در دست دشمنان برای نابودی ما با تمام قوت و ویژگی ها در حال استفاده است، تصریح کرد: هر هفته و یا هرماه چندین پروژه سینمایی با هزینه ای در حدود ۱۰۰میلیون دلار بر علیه فرهنگ ما در حال ساخته شدن است و در کمال تعجب همه آن فیلم ها، در فاصله کمتر از یک ماه از پخش با قیمت ۲هزار تومان یا کمتر در دسترس همه قرار می گیرد که نشان می دهد دشمن ما چقدر جدی است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی افزود: فراموش نکنیم که اسلام یک بار در اندلس ضربه سختی از جنگ فرهنگی خورده است امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم در وسط معرکه جنگ آخرالزمانی ایستاده ایم که ابزار آن فرهنگ و هنر است.

وجدانی نیا با بیان اینکه هنر مدیون انقلاب اسلامی است، اظهار کرد:  نهایت افتخار سینمای ایران با تمام عرض و طولش در قبل از انقلاب اسلامی به گاو و قیصر بود اما امروز  می بینیم  که با رنگ خداها، بچه های آسمان و آواز گنجشک ها در دنیا و در بعد بین المللی می درخشد اما برای اینکه به سینمای انقلاب اسلامی تبدیل شود، کارهای زیادی باید انجام داد.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز با دشمن از جنس سینما، موسیقی، تئاتر، سبک زندگی، مدل موی سر و غذاست، خاطرنشان کرد: امیدوار روزبه روز شاهد سرمایه گذاری بیشتر بچه های انقلاب و نهادهای انقلابی در فضای فرهنگ و هنر باشیم و بتوانیم دین خود را همچون بچه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس  در این جنگ فرهنگی ادا کنیم و بتوانیم قدم هایی را به سمت شکل دهی، تشکیل و تکمیل تمدن بزرگ اسلامی باشیم.

ارسال نظرات