خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
در روستای قلعه امام بخش بن رود برگزار شد؛
اولین یادواره شهید محمد بوجاری از شهر ورزنه با حضور مردم و مسئولان بخش بن رود در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای قلعه امام بخش بن رود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۷۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، اولین یادواره شهید محمد بوجاری که پیکر پاک مطهرش بعد از 32 سال به آغوش خانواده بازگشت در روستای قلعه امام بخش بن رود برگزار شد.

حجت الاسلام قاسمی استاد حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید محمد بوجاری، ادامه دادن راه شهدا، ضایع نکردن خون پاک شهدا و تحقق اهدافشان را توقع شهدا از همگان برشمرد و گفت: باعث افتخار است که شهیدی در دوران دفاع مقدس عضو گردان موسی بن جعفر(ع) بوده و بعد از 32 سال چشم انتظاری خانواده در روز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) تشییع و به خاک سپرده شود که انشالله منشا خیر و برکت در شهر ورزنه و بخش بن رود گردد.

امام جمعه شهر ورزنه با اهداف برگزاری این یادواره افزود: مهمترین تاثیر برنامه های شهدا تقویت فرهنگ شهادت و بیان فضیلت، سیره و منش شهدا برای الگو شدن در میان جوانان جامعه است.

حجت الاسلام شامحمدی بیان کرد: برپایی یادواره شهدا برای این نیست که آن ها با رفتنشان داغ بر دل ما گذاشته اند، بلکه برای تجدید میثاق با افرادی است که اوج گرفتند، پرواز کردند و به نقطه ای رسیدند که با انبیا و اولیای الهی همنشین شده اند.

وی گفت:جامعه ای که از عطر حضور شهدا سیراب باشد جامعه ای زنده و پویا است که به برکت آموزه های دینی از جهاد و کشته شدن نمی هراسد.
امام جمعه طبق سخنان مقام معظم رهبری خطاب به برخی مسئولان خاطر نشان کرد: مسئولان ترس خود را از ابرقدرت ها به حساب مردم نگذارند و پیام شهدا به مردم این است که ثابت قدم باشند واز دشمنان ترسی نداشته باشند.

پخش کلیپ، قرائت متن وصیت نامه شهید توسط برادر کاظم زاده، مداحی و سینه زنی در مدح شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و شهدا توسط مداح اهل البیت علی امام از دیگر برنامه های این یادواره بود.

برای دیدن عکس ها بر روی آن کلیک کنید

ارسال نظرات
پر بیننده ها