معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی:

1610 زوج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی راهی خانه بخت شدند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: یک‌هزارو 610 نفر از زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی، سال گذشته با دریافت 42 میلیارد و 220 میلیون ریال کمک هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز و راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۷۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اقدامات این نهاد حمایتی در راستای حمایت از جوانان برای تشکیل زندگی مشترک، گفت: پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است.

وی افزود: کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخشها است.

مشهدی با بیان اینکه در کنار پرداخت کمک هزینه ازدواج، خدمات مشاوره‌ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود، گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، برگزاری همایش‌های ازدواج آسان و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال گذشته بوده است.

وی افزود: سال گذشته در استان مرکزی یک‌هزارو 610 نفر از زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با دریافت 42 میلیاردو 220 میلیون ریال کمک هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز و راهی خانه بخت شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: تعداد یک هزارو 306 فقره کمک هزینه تامین جهیزیه با نُرم 30 میلیون ریال به هریک از نوعروسان تحت حمایت و تعداد 304 فقره در قالب هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت با نُرم ده میلیون ریال مساعدت شد.

مشهدی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری تصریح کرد: همکاری موثر کمیته امداد و خیرین در امداد رسانی به محرومان و حل مشکلات ازدواج جوانان می تواند از موازی کاری جلوگیری کند، خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات