فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

صاحبان اصلی انقلاب، مستضعفان هستند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خدمت در کمیته امداد را فرصت مغتنمی برای پاسداری از سرمایه‌های اصلی انقلاب دانست و گفت: محرومان و اقشار نیازمند صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به این افراد مایه برکت است.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی به منظور افزایش تعاملات با فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این نشست خدمت در کمیته امداد را فرصت مغتنمی برای پاسداری از سرمایه‌های اصلی انقلاب دانست و گفت: محرومان و اقشار نیازمند صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به این افراد مایه برکت است.

وی تاسیس کمیته امداد را نشان از مصادیق درایت و تدبیر خردمندانه امام(ره) برشمرد و گفت: تاکید و توجه امام راحل به محرومان و ضعفا از همان اوایل انقلاب، منجر به تاسیس نهادی شد که تاکنون منشا خدمات ارزشمندی بوده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن تقدیر از عملکرد کمیته امداد تصریح کرد: یکی از برنامه‌های قابل تقدیر این نهاد برگزاری طرح «مفتاح‌الجنه» و بازدید مسئولان از خانواده‌های تحت حمایت و مشاهده مشکلات این اقشار از نزدیک است.

سردرا سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: سپاه روح الله آمادگی خود را برای شرکت و حضور فعال در تمامی برنامه‌های کمیته امداد به منظور ارائه خدمات به نیازمندان اعلام می کند؛ امدادگران و کارکنان این نهاد باید هم از لحاظ مادی و هم معنوی از این فرصت الهی استفاده و در جهت توانمندسازی محرومان تلاش کنند.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه اساس فعالیت‌های کمیته امداد توانمندی مددجویان تحت حمایت است، گفت: کمیته امداد استان مرکزی آمادگی دارد با تمامی موسسات و دستگاه‌ها به منظور حل مشکلات مددجویان تحت حمایت و کاهش محرومیت همکاری داشته باشد.

وی کمیته امداد را امین خیران و محرومان دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد در ایجاد فقر نقشی ندارد و تمامی تلاش این نهاد کاهش فقر در جامعه و کمک به توانمند سازی مددجویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات