سرکلانتر شرق مشهد به نقش بی‌بدیل بسیج در ایجاد امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج در هر صحنه‌ای که به امنیت عمومی جامعه کمک کند، آمادگی خدمت دارد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۶۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ عبداللهی  در نشست فصلی  پاسگاه های انتظامی منطقه با فرمانده سپاه ناحیه میثم و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج به نقش بسیج در ایجاد امنیت اشاره کرد و افزود: بسیجیان شرکت کننده در گشت‌های عملیاتی و ایست و بازرسی؛ انسان هایی مخلص، کم توقع و فداکاری هستند که برای امنیت جامعه و خانواده ها تلاش می کنند و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و ما قدردان زحمات آنها می‌باشیم.

سرکلانتر شرق مشهد در ادامه افزود: شاید عده ای قلیلی در گشت ها و ایست های بازرسی در برخورد با مردم حرمت جامعه را رعابت نکنند، اما این عمل نباید به فعالیت همه بسیجیان تعمیم داده شود.

وی از تعامل سپاه و بسیج در حوزه استحفاظی قبلی خود به نیکی یاد کرد و افزود: اگر در سمت قبلی موفقیت و دستاوردی حاصل شده است مرهون تعامل و همکاری نیروهای بسیج با نیروی انتظامی ناجا بوده است.

در این دیدار سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم نیز ضمن تبریک انتصاب سرکلانتر جدید به سرهنگ عبداللهی به تشریح برنامه های امنیتی بسیج در حاشیه شهر اشاره کرد و آمادگی این رده جهت تعاملات بیشتر و کمک به سبز پوشان نیروی انتظامی جهت ارتقای امنیت اجتماعی اعلام کرد و افزود: بسیج در هر صحنه‌ای که به امنیت عمومی جامعه کمک کند آمادگی خدمت دارد.
 
وی نیز اظهار داشت: قاطبه بسیجیان شرکت کننده در تعاملات با نیروی انتظامی، نیروهای انقلابی و ولایی می‌باشند که برای خدمت به مردم در ماموریت های بسیج حاضر می‌شوند لذا به حرمت و کرامت انسان ها در هر لباسی اعتقاد کامل دارد و اگر گزارشی مبنی بر بی‌حرمتی، ضرب و شتم متهمین گزارش شود به شدت با متخلفین برخورد و نامبردگان از حضور در برنامه های بسیج منع می شوند.
 
مدرسی در پایان گفت: از سرکلانتری جدید خواستاریم در صورت مشاهده خاطیان و متخلفین مراتب را به این ناحیه ارجاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها