فرمانده سابق سپاه استان خراسان شمالی بیان داشت: نتخابات عرصه مهم کار جهادی است که در آن مردم باید با انتخاب اصلح نقشه دشمن در ایجاد ناامیدی و عدم حضور در انتخابات را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۶۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار یوسف علیزاده در همایش نهضت روشنگری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار با بیان اینکه کار سپاه بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه است اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه و تخریب این نهاد انقلابی توسط بیگانگان به علت اقداماتی است که سپاه در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد.

وی با اشاره به عرصه مهمی به نام انتخابات که در حال حاضر پیش روی کشور و ملت قرار گرفته است، تصریح کرد: دو انتخابات پیش رو که یکی در کف جامعه و یکی در راس جامعه منجر به انتخاب مدیران خواهد شد باید عرصه کار و تلاش را برای افراد محیا سازد.

علیزاده با بیان اینکه دشمن همواره سعی در ایجاد دلخوری در بین ملت نسبت به مسئولین و همچنین ناامیدی و القای یأس در جامعه دارد، تاکید کرد: انتخابات عرصه مهم کار جهادی است که در آن مردم باید با انتخاب اصلح نقشه دشمن در ایجاد ناامیدی و عدم حضور در انتخابات را خنثی کنند.

وی راه سربلند بیرون آمدن از انتخابات را شرکت با بصیرت در این آزمون دانست و افزود: عدم حضور در انتخابات و شرکت بی بصیرت می تواند منشا ضرباتی به کشور شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات برای هر ایرانی حق و تکلیف است، اظهاردکرد: هر ایرانی با هر سلیقه و نظری و در هر کجای دنیا می توانند آزادانه در انتخابات شرکت کند و هرکس از این حق خویش استفاده کند باید بر تکلیف انتخاب اصلح توجه کند.

علیزاده با بیان اینکه افرادی که تنها توانایی ملت را تهیه آبگوشت بزباش می دانند،ادامه داد: این افراد ترس خود از دشمن بع بع کردن ملت دانسته و توانایی های ایرانی را نمی بینند.

وی ابراز داشت: بصیرت یعنی خواسته دشمن را ببینیم و از آن تبعیت نکنیم و این همان جهاد کبیر است. ما باید در هر جبهه ای در برابر دشمن بایستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها