فرماندار هریس در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای و کار و دانش تجلی آموزش در عمل است، آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با رشته های فنی و حرفه ای و هدایت دانش آموزان به سمت این رشته ها را از مهم ترین اهداف این نمایشگاه برشمرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۶۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

صابر تقویمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه تراکم دانش آموزان در رشته علوم تجربی به عنوان یک معضل است، افزود: هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه و کار دانش ضروری است.
وی، برپایی نمایشگاه های توانمندی های هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای را مفید دانست و اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه ها مصداقی از آموزش، مشاوره و هدایت غیر مستقیم دانش آموزان و اولیا برای انتخاب رشته های فنی و حرفه ای و کارو دانش در انتخاب رشته تحصیلی است.

نمایشگاه تخصصی مهارت های هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش هنرجویان دختر آموزش و پرورش هریس پیش از طهر امروز در محل هنرستان فنی وحرفه ای دانش گشایش یافت.

بازدید از این نمایشگاه که در آن آثار فنی و علمی هنرجویان هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه هریس ارائه شده است، برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات