خبرهای داغ:
حجت الاسلام باطنی از انتشار لیست واحد مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات شورای اسلامی شهر و میان‌دوره‌ای مجلس در آینده‌ای نزدیک، خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان در گفتگویی اظهار کرد: فرآیند فعالیت ها و برنامه های انتخاباتی مجمع اصولگرایان استان اصفهان در نیمه‌راه قرار دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا باطنی با بیان اینکه بعدازآنکه مجمع، 26 نفر را در دو مرحله از میان کاندیداهای شورای اسلامی شهر و سه نفر را برای کاندیدایی میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی انتخاب کرد،، گام‌های بعدی خود را برداشت، گفت: مصاحبه‌ها از این افراد شروع‌شده است و پیش‌بینی ما به این‌گونه هست که امروز (جمعه) آخرین روز این کار باشد.
وی ادامه داد: کارگروه سیاسی مجمع، مصاحبه‌های خود را از شورای هماهنگی مجمع که افراد کاندیدای شورای اسلامی شهر و میان‌دوره‌ای مجلس حضور دارند، آغاز کردند.
حجت‌الاسلام باطنی با اشاره به جلسه مشترکی که بین شورای عالی و شورای هماهنگی مجمع انجام گرفت، گفت: قرار بر این شده بود که شورای عالی با 26 نفر که دو برابر ظرفیت شورای اسلامیی شهر و سه نفر که سه برابر ظرفیت انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و منتخبان مجمع هستند، برگزار کنند که این جلسه شامگاه چهارشنبه در منزل آیت‌الله مهدوی برگزار شد.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با اظهار اینکه در این جلسه ارائه گزارشی از اجرای فرآیند و اینکه مصاحبه 17 نفر از کاندیداها صورت گرفته و 12 نفر دیگر هم تا جمعه پایان خواهد پذیرفت، انجام گرفت،، اظهار کرد: گزارشی از وضعیت موجود بین نیروهای انقلابی و ولایتمدار شهر ارائه و ضرورت داشتن لیست واحد و حمایت همه‌جانبه توسط کسانی که دل درگرو اندیشه‌های حضرت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب داشته و دغدغه‌هایشان دغدغه مردم است و تلاش کنند ید واحدی در انتخابات باشند، به حاضران و آیت‌الله مهدوی ارائه شد.
* لزوم پایبندی و حمایت افراد از لیست واحد
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی نیز به همین مسائل به‌صورت مفصل پرداخته و از همه افراد خواستند تا از این مسیری که مجمع آغاز کرده، میان راه هست و نزدیک به‌روزهای پایانی فرآیند قرارگرفتهه است تا لیست واحد مجمع انتشار یابد، از همه افراد و گروه‌ها خواست تا حمایت خود را انجام دهند و در زیر این بیرق تشکل و توان خود را تعریف بکنند.
حجت‌الاسلام باطنی بابیان اینکه صحبت‌های آیت‌الله مهدوی مبین ارائه لیست واحد بود، گفت: وی به آن‌ها توصیه کرد که نبود حضور افراد در لیست نهایی، خدای‌ناکرده دلیل برنداشتن توانمندی یا صلاحیتت آن‌ها نیست، بلکه همین اعتماد مجمع به این افراد و پذیرفتن آن‌ها در مرحله اول، نشان از شایستگی آن‌ها دارد.
* افراد بر اساس خرد جمعی و مصاحبه‌های تخصصی انتخاب خواهند شد
وی ادامه داد: با وجود وجود شایستگی در تمامی کاندیداهای منتخب مجمع، چاره‌ای جز این وجود ندارد که از میان 26 نفر کاندیدای شورای شهر، 13 نفر و از میان سه نفر کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌یی مجلس، یک نفر را بر پایه خرد جمعی و اختیاراتی که به شورای هماهنگی مجمع داده‌شده و مصاحبه‌های بر اساس آن در حال انجام است، انتخاب کنیم.
* 29 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و مجلس میثاق نامه اخلاقی مجمع را امضا کردند
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان بابیان اینکه بر همین اساس لیست نهایی مجمع ارائه خواهد شد، گفت: پس از تهیه متنی با عنوان میثاق نامه اخلاقی که مصوبه جلسه مشترک شورای هماهنگی باا شورای عالی مجمع بود، شامگاه چهارشنبه در اختیار 29 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و مجلس قرار گرفت و آن‌ها نیز این میثاق نامه را امضا کردند.
حجت‌الاسلام باطنی اظهار امیدواری کرد: کسانی که در لیست نهایی قرار گرفت، همه توان خود را صرف کار جمعی کنند و از کار فردی پرهیز داشته باشند.
وی افزود: اکثر داوطلبان در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند درصورتی‌که در لیست نهایی قرار نگرفتند بنا به حضور فردی در انتخابات ندارند و در لیست دیگری هم قرار نخواهند گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها