خبرهای داغ:
گودرزی گفت: شاخصه‌های رهبری را باید همچون شابلونی روی گروه‌ها و افراد قرار داده و از هرکسی که با آن منطبق شد حمایت کرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول بسیج دانشجویی کشور عصر امروز در دانشگاه اصفهان با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ایشان فرمودند شما باید خود را برای فتح خرمشهرهای جدید آماده کنید.
داوود گودرزی بابیان اینکه جوانان ابتدای انقلاب کارهای بزرگی انجام داده و انقلاب و جنگ را به پیروزی رساندند، گفت: جوان‌های امروز از جوان‌های ابتدای انقلاب هم تجربه و هم‌ ظرفیت بیشتری داشته، بنابراین باید کارهای بزرگ‌تری انجام دهید.
وی بابیان اینکه راه‌حل مشکلات امروز تعامل با غرب و آمریکا نیست، اظهار کرد: قابل‌اعتماد نبودن و اینکه خودشان دچار مشکلات زیادی هستند، ازجمله همین دلایل است، رهبری فرمودند راه‌حل مشکلات جامعه جوانان کشور هستند.
مسئول بسیج دانشجویی کشور، با اظهار اینکه رهبری در خرداد سال گذشته 2 بار حکم جهاد به ما داده است، گفت: نخبگان جهان اسلام هرچه می‌توانند جهاد روشنگری را انجام دهند؛ جهاد کبیر دومین موضوعی بود که ایشان در این رابطه عنوان نمودند.
گودرزی بابیان اینکه روشنگری به مکان و زمان خاصی بسته نیست، اظهار کرد: از همه ظرفیت‌ها باید برای روشنگری در جامعه استفاده کرد و مردم را نسبت به مباحث مختلف هوشیار و آگاه کرد.
وی با اظهار اینکه دشمن از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، جریان غیرانقلابی در داخل هم در این زمینه مصمم است.
مسئول بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه لیبرالیسم در حال فروپاشی و اضمحلال است، گفت: سیمرغ انقلاب اسلامی در حال اوج گرفتن است ولی در این چند سال در حال عزت فروشی شده‌ایم.
گودرزی بابیان اینکه به‌دروغ میگویند سایه جنگ را از سر کشور برداشتند، اظهار کرد: چرا این مسئله را مطرح می‌کنند، اوباما خود اذعان کرده که نیاز دارد با ایران تعامل و گفتگو کند.
وی با اظهار اینکه در حال حاضر در اوج فرصت و تهدید هستیم، گفت: فرد مؤمن انقلابی از فرصت‌ها بهترین استفاده را برای پیشبرد نظام و انقلاب می‌کند.
مسئول بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه در جریان انقلابی باید جبهه‌ای کارکنیم، اظهار کرد: شاخصه‌های رهبری را همچون شابلونی روی گروه‌ها و افراد قرار دهید هرکه با آن منطبق شد حمایت کنید.
گودرزی با تأکید بر اینکه در جبهه انقلاب باید وحدت حداکثری داشت، گفت: تمام تلاش‌ها باید برای حضور حداکثری مردم درصحنه‌های انقلاب باشد.
وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند جذب حداکثری داشته باشید، مبادا طوری رفتار شود که بدنه جامعه از هم فاصله بگیرند.
مسئول بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: باید حرف‌های ولایت را خوب گوش و عمل کنیم، محور خود را ولایت‌فقیه قرار دهید.
گودرزی، بابیان اینکه فرهنگ‌های غلط سیاسی را باید اصلاح کنیم، گفت: با اراده و توکل به خدا می‌توان بر مشکلات جامعه فائق آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها