معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
همزمان با فرارسیدن عید مبعث مراسم جشن و سخنرانی در امامزاده سید ابراهیم، قیدار نبی،امامزاده شیت ابهر و غیره برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۴۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری جشن مبعث در امامزادگان شاخص زنجان خبر داد و گفت: عید مبعث یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و در این راستا اداره اوقاف به عنوان یک دستگاه فرهنگی برنامه های جشن و سرور را در امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده ‌لو افزود: همزمان با فرارسیدن عید مبعث مراسم جشن و سخنرانی در امامزادگان شاخص استان زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری باید بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود که در این راستا در همه مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان نیز برنامه های فرهنگی با کیفیت بیشتر و بهتری برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجاناظهار داشت: برگزاری مراسم سخنرانی، قرائت ادعیه ویژه روز مبعث و ایستگاه صلواتی برنامه های روز مبعث در این امامزادگان پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: معاون فرهگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:

خدابنده لو از برگزاری جشن مبعث در امامزادگان شاخص زنجان خبر داد و گفت: این برنامه ها در امامزاده سید ابراهیم، قیدار نبی،امامزاده شیت ابهر و غیره برگزار می شود.

ارسال نظرات