ما در آموزش و پرورش در صدد هستیم به مدد همکاران بتوانیم در جهت ارتقاء سطح معلومات مربیانمان تلاش نماییم.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۲۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به دو نعمتی که مجهول ولی درعین حال بسیار ارزشمندند گفت: اگر خواهان آموزش وپرورش پویا هستیم باید معلمان ودانش آموزانی پویا داشته باشیم ولازمه اش اینست که زیر ساختهای آن را فراهم کنیم که یکی از آن زیر ساختها سلامت است.

تمجیدی افزود: با وجود کمبود مربیان بهداشت مدارس، زحمات این عزیزان قابل تقدیر است وگفت: از نظر کیفی نیز آنان باید تخصص ها ودوره های مورد نیاز را فرا گیرند .

این مقام مسئول با اشاره به شعار هفته سلامت که افسردگی است گفت: ما در آموزش وپرورش در صدد هستیم به مدد همکاران بتوانیم در جهت ارتقاء سطح معلومات مربیانمان تلاش نماییم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان در پایان سخنان خود افزود: اگر مشکلات روحی وروانی دانش آموزان حل نشود ما موفق به امر یادگیری نخواهیم بود چرا که در کلاسی که در آن افرادی با مشکلات روحی وروانی حضور داشته باشند یادگیری در آن با مشکل مواجه می شود.

تمجیدی با اشاره به اینکه مدارس محلی برای تربیت نسل آینده کشور است، تاکید کرد: باید برای تربیت نسلی شاد، بانشاط و توانمند در مدارس تلاش جدی صورت گیرد.

وی در پایان از پوشش 97 تا 98 درصد دانش‌آموزان استان زنجان در طرح فلورایدتراپی خبر داد.

اجرای سرود دانش آموزی توسط دانش آموزان مدارس شاهد مریم ناحیه دو وشهید رهبری ناحیه یک، پخش کلیپ، اجرای موسیقی وتجلیل از کارشناسان وفعالین عرصه سلامت از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات