استاندار زنجان:

تشخیص مردم در انتخاب افراد شایسته، ملاک تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است

تشخیص مردم در انتخاب افراد شایسته، ملاک تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است و مجریان تنها موظف اند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم نمایند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۲۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در سومین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، رئیس کل دادگستری و دادستان استان برگزار شد، با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر کشور در زمینه برگزاری انتخابات،گفت: جلب مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی با شکوه، با ایجاد امید در جامعه میسر می شود.

اسداله درویش امیری افزود: ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جلب مشارکت حداکثری مردم جهت حضور در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه اظهار داشت: می توان با تبیین کارنامه و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و با ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: رعایت امانتداری، اجرای دقیق قانون، تامین امنیت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید از سوی مجریان، ناظران و برگزار کنندگان انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

اسداله درویش امیری افزود: مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه ، ناشی از ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

وی در ادامه اظهار داشت: تشخیص مردم در انتخاب افراد شایسته، ملاک تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است و مجریان تنها موظف اند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم نمایند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و بدون نقص از وظایف اصلی برگزارکنندگان انتخابات به شمار می آید.تصریح کرد: مردم باید همواره اطمینان داشته باشند که از آراء آنها به درستی صیانت و حفاظت می شود تا بتوان اعتماد عمومی را که در پی برخی وقایع تَرَک برداشته است، ترمیم نمود.

اسداله درویش امیری افزود: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی استان خواست در آستانه برگزاری انتخابات، صبورانه‌تر فرصت حضور و فعالیت تمامی اقشار و سلائق سیاسی را به منظور افزایش نشاط اجتماعی فراهم سازند و با حفاظت از حرائم و خطوط قرمز نظام، با هرگونه تخلف و اقدامی که به معنای دشمنی با نظام و کشور باشد به طور جدی برخورد نمایند.

وی در ادامه گفت: میزان مشارکت مردم به دلیل شرایط کشور در منطقه و جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان می دهد مردم ایران با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب چه میزان در انتخابات مشارکت دارند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ایجاد ناامیدی در جامعه به زیان همگان خواهد بود، گفت: عموم مردم تمامی مسئولین نظام را با یک چشم می بینند و موفقیت هریک از مسوولان استانی را به منزله موفقیت مجموعه مدیریت استان می دانند، لذا مسئولین، مدیران و برگزار کنندگان انتخابات باید هرگونه حب و بغض های گذشته را کنار گذاشته و باهم در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: فرمانداران تمامی شهرستان های استان با برگزاری جلسه مشترکی با دادستان های شهرستان‌ها، از تمامی فعالین رسانه ای و شبکه های مجازی و اجتماعی در سطح شهرستان دعوت نموده و تاکید کنند که فعالین رسانه ای از انتشار هرگونه اخبار دروغ، تهمت و افترا در سطح جامعه پرهیز نمایند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه توجه به تامین امنیت به‌ویژه در روز برگزاری انتخابات بسیار مهم است، گفت: فرمانداران باید دوشادوش دادستان و مسئولین امنیتی شهرستان ها در برگزاری انتخابات سالم تلاش جدی داشته باشند.

اسداله درویش امیری افزود: هرگونه ممنوعیت سخنرانی افراد باید از سوی دادستان و دادگستری ها به صورت مکتوب اعلام شود، در غیر این صورت نمی توان به صورت سلیقه ای و متناسب با صلاحدید افراد مختلف، از سخنرانی یا عدم حضور اشخاص در شهرستان ها ممانعت نمود.

استاندار زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: با همراهی و تعامل مستمر دستگاه های حوزه قضایی و امنیتی، با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و با تاسی به منشور ابلاغی مقام معظم رهبری، انتخاباتی پرشور، سالم و با امنیت کامل در کشور و استان برگزار شود.

ارسال نظرات