مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم خبر داد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در قالب طرح «شوق زیارت» به عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و جمکران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۱۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، اکبر خبری نیا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی با هدف تقویت روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت«ع» در بین خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود، اظهار داشت:کمیته امداد در تلاش است در قالب طرح شوق زیارت با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران، زمینه اعزام مددجویانی را که تاکنون به حرمین شریفین مشرف نشده اند فراهم سازد .

خبری نیا گفت: یکی از فعالیت های کمیته امداد در حوزه فرهنگی برگزاری اردوهای زیارتی است و به همین منظور 22 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد خاتم در تاریخ 18 فروردین سال جاری به مشهد مقدس اعزام و در قالب این اردو برای آنان کلاس های آموزشی در زمینه مسائل اعتقادی، دینی و مذهبی برگزار شد.

وی از اعزام 16 مادر و دختر تحت حمایت امداد به اردوی زیارتی قم و جمکران خبرداد و افزود:16 نفر از مادران مددجو به همراه دخترانشان در تاریخ 13 تا 16 اردیبهشت برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به این اردوی زیارتی اعزامخواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاتم در ادامه از اعزام 8 نفر از مددجویان این نهاد به عتبات عالیات خبر داد.

وی با بیان اینکه اولویت اعزام زائران با فعالان طرح های اشتغال و خودکفایی ، مادران موفق و زنان سرپرست خانوار فعال در برنامه های فرهنگی و آموزشی بوده است افزود:در این سفر 10 روزه زائران از زیارت اماکن زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی بهره مند می شوند.

ارسال نظرات