معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که کشور از معضل بیکاری رنج می‌برد در عین حال گفت: ریشه بیکاری این است که افراد حاضر نیستند هر کاری انجام دهند و معمولا افراد بیکار حرفه خاصی را بلد نیستند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۰۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، داوود کشاورزیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی با  مشکل بیکاری در کشور روبرو هستیم که هر ساله صدها هزار نفر از افغانستان به کشورمان مراجعه کردن و در ایران کار می‌کنند.

وی با این ادعا که ریشه بیکاری این است که افراد حاضر نیستند هر کاری انجام دهند، تصریح کرد:‌معمولا افراد بیکار حرفه خاصی را بلد نیستند. از جاهای مختلف و از استان مازندران افراد زیادی به من مراجعه می‌کنند و به دنبال فرصت شغلی هستند.

وی با بیان این‌که دفعه بعد هر کسی برای کار به من مراجعه کند از او می‌پرسم چه بلدی و به چه علاقه داری، افزود: با  این کار طرف می‌رود و حرفه‌ای را یاد می‌گیرد و دیگر سراغ من نمی‌آید چون خودش کار پیدا می‌کند.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش دیگری از سخنانش با اعلام این‌که 6 تا 7 درصد آمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای متعلق به خودروهای عمومی است، گفت:‌البته سهم خودروهای عمومی در بروز تصادفات رانندگی بالای 24 درصد است،‌ضمن آن که 2 تا 3 درصد نیز خودرهای عمومی سهم پنهانی در آمار تلفات جانی ناشی از حوادث رانندگی دارند.

به گزارش تسنیم،کشاورزیان افزود:‌قسمت اعظم تلفات جاده‌ای مربوط به بخش خودروهای شخصی است که تحت کنترل سازمان راهداری نیستند.

وی به روند صدور گواهینامه رانندگی در کشور انتقاد و اظهار کرد: صدور گواهینامه خیلی سهل و راحت است و افراد 18 ساله به راحتی می‌توانند گواهینامه گرفته و پشت فرمان بنشینند.
ارسال نظرات