مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:
تفاوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر نیروهای نظامی دنیا در غیرت دینی و عقیده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۹۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در نشست خبری اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن بیان مطلب فوق گفت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده سپاه است که در این راستا باید با ابزار روشنگری و به صورت کاملا فراجناحی و با بصیرت بالا عمل کرد.

حجت الاسلام علی متین با تاکید بر اینکه بینش سیاسی، لازمه نیروهای سپاه است افزود: بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری، کلیه نیروهای مسلح نمی توانند در انتخابات موضع گیری سیاسی داشته باشند.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج بر حسب وظیفه ذاتی، در عرصه جنگ سخت و نرم به مقابله با دشمنان می پردازند که این نیز بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تمام ارتش های جهان علاوه بر آگاهی، باور، اعتقاد، استحکام، سلحشوری و مقاومت هرچه بیشتر در مقابل تهاجم دشمنان، برای دفاع نیاز به انگیزه بالا دارند که به همین خاطر آنها برای دادن این انگیزه، میان تهاجم و دفاع پیوند برقرار کرده اند.

حجت الاسلام متین افزود: نیروهای مسلح ایران ازجمله سپاه، انگیزه خود به منظور مقابله با تهاجم و دفاع را بر اساس دین و دیانت و غیرت دینی و عقیده بنا نهاده است و چون انقلاب ما با دین پیوند خورده و بنابراین برای حفظ دین و نگهداری انقلاب و دستاوردهای آن نیاز به چنین انگیزه ای می باشد.

وی همچنین به برنامه های سپاه و بسیج در طول هفته عقیدتی سیاسی اشاره و اظهار کرد: سپاه و بسیج به همین مناسبت 300 برنامه که اغلب با روشنگری و بصیرت همراه خواهد بود در قالب 30 عنوان فعالیت برگزار خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در ایام تبلیغات انتخابات قرار داریم که در سایت ها، متاسفانه برخی بی انصافی ها را می بینیم.

حجت الاسلام متین افزود: در ورود رسانه ها به انتخابات منعی نیست اما آنچه که اتفاق می افتد بی انصافی برخی رسانه ها و قلم زنان است که باید این قلم ها مغرضانه نباشند و بلکه موجب رشد و تعالی سیاسی بشود.

حجت الاسلام متین افزود: نشریات اگر به بلوغ سیاسی برسند در این صورت باید فراجناحی عمل کرده و واقعیت ها را بیان کنند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: سپاه زنجان در طول هفته عقیدتی سیاسی 300 برنامه مختلف را برگزار خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مجتبی صنعتکار افزود: نشست های سیاسی و بصیرتی، گردهمایی و حضور در نمازجمعه، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، به صدا درآوردن زنگ سپاس معلم، تولید نشریات در پایگاه ها، محافل روشنگری و انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری ، وب و وبلاگ نویسی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، مسابقات نقاشی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا به ویژه معلمان، اعزام مبلغ، کوهپیمایی و اردوهای فرهنگی، ازجمله این برنامه ها خواهد بود.


ارسال نظرات