خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) بسیج یک اقیانوس بیکران است که هر کس می‌تواند در آن وارد یا خارج شود و ملاک بسیجی بودن داشتن نگاه، رفتار و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
ملاک بسیجی بودن داشتن نگاه، رفتار و تفکر بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمدتقی امیدی‌ساکت امروز در مراسم اردوی یک روزه دانش‌آموزان مدارس سمپاد با اشاره به اهمیت خودسازی دانش‌آموزان در راستای تشکیل جامعه اسلامی اظهار داشت: دانش‌آموزان با استعداد باید از همان سنین پایین به خودسازی خود بپردازند و ازنبوغ الهی و استعداد ارزشمند بالقوه که خداوند در وجودشان به ودیعه گذاشته برای رشد و کمال والا استفاده کنند.

وی به رشادت های جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: این جوانان که در طول جنگ با ایثارگری و جانفشانی‌های خود حماسه آفریدند همان افرادی بودند که امام(ره) در سال 42 در مورد آنها فرمود سربازان من هنوز در گهواره هستند .

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جوانان اروپایی در حال تفسیر نامه امام خامنه ای(مد ظله العالی) خطاب به آنها هستند، گفت : حیف است که در کشور ما به این موضوع پرداخته نشود چراکه پیام‌های آن در راستای رشد و بالندگی جوانان است.

* رشد و بالندگی دانش‌آموزان هدف اصلی بسیج دانش‌آموزی

وی هدف سازمان بسیج دانش‌آموزی را رشد و بالندگی دانش‌آموزان معرفی و بیان کرد: دانش‌آموزان علاوه بر دغدغه آموزش باید دغدغه تربیت را نیز داشته باشند.

امیدی‌ساکت لازمه رسیدن به رشد و کمال را همراه بودن علم با تربیت دانست و عنوان کرد: بر اساس آموزه های قرآنی تزکیه بر تعلیم اولویت دارد.

وی با بیان اینکه نظام ما اسلامی است ولی جامعه ما اسلامی نیست، به ضرورت خودسازی دانش‌آموزان پرداخت و تصریح کرد: دانش‌آموزان بستر سازان جامعه اسلامی هستند و باید خودسازی را در خود تقویت کنند چراکه کشوری که می خواهد تمدن نوین اسلامی در آن محقق شود باید از قبل خود را بسازد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش بسیج دانش‌آموزی در تقویت خودسازی دانش‌آموزان عنوان کرد: بسیجی بودن صرفا به کارت و پر کردن فرم نیست.

* ما وامدار خون شهدا هستیم

وی اضافه کرد: به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) بسیج یک اقیانوس بیکران است که هر کس می‌تواند در آن وارد یا خارج شود و ملاک بسیجی بودن داشتن نگاه، رفتار و تفکر بسیجی است.

امیدی‌ساکت با اشاره به اینکه امنیت حاصل در کشور به برکت رشادت ایثارگری رزمندگان دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم است، گفت: ما وامدار خون شهدا هستیم و باید در تداوم راه شهدا و آرمان های انقلاب حرکت کنیم چراکه امام(ره) هدیه بزرگی به ما عطاء کردند و اگر قدرشناسی نکنیم این نمک نشناسی است.

وی با اشاره به ناامنی های کشورهای منطقه با بیان اینکه داعش با جنایت های خود حرمله را روسفید کرد با مخاطب قرار دادن دانش‌آموزان یادآور شد: اگر امروز شما در فضای امن آموزشی در حال تحصیل هستید به دلیل امنیتی است که رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم ایجاد کرده اند که باید قدر این امنیت را دانست و در راستای تحقق آرمان های شهدا که همان ایجاد جامعه اسلامی است گام بردارید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات