خبرهای داغ:
به مناسبت مبعث پیامبراکرم(ص) در سراسر کشور به ویژه خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع جشن‌های عید مبعث با سخنرانی شخصیت‌های مختلف و مولودی خوانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۶۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
هرساله به مناسبت مبعث پیامبراکرم(ص) در سراسر کشور به ویژه خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع جشن های عید مبعث با سخنرانی شخصیت های مختلف و مولودی خوانی برگزار می‌شود.

گرامیداشت مناسبت‌های دینی و مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌ها از سنت‌های حسنه در کشورمان است که به همین مناسبت در جشن مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می ‌شود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سخنرانی شخصیت‌های علمی و مذهبی، آذین بندی خیابان ها و توزیع شیرینی از اقدامات خوبی است که به درستی رسالت اصلی بعث پیامبراکرم(ص) یعنی اخلاق را به نمایش می گذارد.

در همین راستا در روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با 25 رجب 1348 باتوجه به سنت هرساله جمع بسیاری از مداحان و شاعران خوزستان با آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار خواهند کرد.

این دیدار صمیمانه در روز عید سعید مبعث در بیت آیت الله موسوی جزایری در اتوبان آیت الله بهبهانی اهواز صورت می‌گیرد و در آن مداحان و شاعران به بیان اشعاری در وصف پیامبراکرم(ص) و عید مبعث خواهند پرداخت.

بنابراین گزارش، همچنین به این مناسبت جشن «رسول مهربانی» فردا، 4 اردیبهشت ماه سال جاری ویژه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور مسؤولان دانشگاهی، اساتید و دانشجویان و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در تالار دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

در مساجد و هیئت‌های مذهبی استان خوزستان نیز جشن مبعث پیامبراکرم(ص) با حضور مسلمانان و مسلمین و اجرای برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی و مولودی خوانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها