مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه تهران بزرگ گفت: صرف نظر از اعزام و میزبانی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، در میان سپاه های استانی بالاترین حجم اعزام در این مرحله توسط سپاه تهران بزرگ صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سرهنگ پاسدار احمد غیاثوند مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه فعالیت ستاد راهیان نور این سپاه از هفته ی اول اردیبهشت آغاز می شود گفت: سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ با نگاه بنیادین به مقوله راهیان نور به عنوان یکی از اثر بخش ترین برنامه های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن همه ساله کار خود را در هفته اول اردیبهشت ماه آغاز می کند و  امسال با عنایت و پشتیبانی فرمانده و هیئت رئیسه سپاه تهران 900 نفر از برادران و خواهران بسیجی را از تاریخ ششم تا نهم اردیبهشت در قالب اردوهای راهیان نور غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام می کنیم.

وی افزود: عمده کاروان های تهرانی مربوط به هیئت های لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)، نواحی و رده های تابعه است.

غیاثوند تصریح کرد: نکته حائز اهمیت اینکه صرف نظر از اعزام و میزبانی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در میان سپاه های استانی بالاترین حجم اعزام در این مرحله توسط سپاه تهران بزرگ صورت می گیرد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: در سال 95 در فصل بهار و تابستان کاروان های اعزامی به شمال غرب کشور به استعداد 9 هزار و 505 نفر و در پاییز و زمستان کاروان های دانش آموزی به استعداد 21 هزار و 39 نفر به جنوب و غرب کشور اعزام شدند و در پایان سال (ایام نوروز) توفیق اعزام 46 هزار و 548 نفر به مناطق جنوب کشور حاصل شد.

سرهنگ پاسدار غیاثوند با ستایش از همراهی و همکاری و اهتمام فرمانده سپاه تهران بزرگ در خصوص اعزام های راهیان نور گفت : از اقدامات شایسته و قابل ذکر پیرامون سفرهای راهیان نور، تلاش های بی وقفه و شبانه روزی تلاشگران این عرصه بخصوص پشتیبانی های مکرر فرمانده سپاه تهران بزرگ، درخصوص بالا بردن کیفیت شرایط عمومی سفرهای راهیان نور از لحاظ اسکان و تغذیه و همچنین بالا بردن میزان رضایتمندی زائرین محترم می باشد که ما را در خدمت رسانی به زائرین مصمم تر می سازد.


ارسال نظرات