معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه ‌طرح بورسیه تحصیلی امام رضا(ع) با همکاری معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی و دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اجرایی شده است، گفت: در سال ۹۵، ۲۵۰ دانشجوی محروم بصورت رایگان آموزش دیدند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۸۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه اعطای بورسیه تحصیلی امام رضا(ع) به دانش‌آموزان ممتاز کم‌برخوردار در سال 95 اجرایی شد، اظهار داشت: در سال 95 دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) شرایطی را ایجاد کرد تا 250 دانشجوی ممتاز کم برخوردار در مقطع کارشناسی این دانشگاه به صورت رایگان مشغول به تحصیل شوند.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای تحقق منشور هفت‌گانه ابلاغی مقام معظم رهبری و با مساعدت ویژه‌ی تولیت آستان قدس رضوی انجام شده که طی آن بخشی از ظرفیت پذیرش ورودی سال 13955 این دانشگاه در مقطع کارشناسی به دانش‌آموزان ممتاز و بی‌بضاعت با ارائه‌ تسهیلات ویژه، اختصاص یافته است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه را یکی مهمترین رسالت‌های این  معاونت معرفی و ابراز کرد: آستان قدس رضوی براساس منشور هفتگانه رهبری معظم انقلاب به عرصه خدمت‌رسانی به محرومان ورود پیدا کرده و این موضوع به معنای برعهده گرفتن وظایف دستگاه‌ها و ارگان‌های دارای مسئولیت نیست، بلکه همراهی و همگامی برای کاستن آلام نیازمند است.

خاکسار گفت: در منشور هفت‌گانه رهبر‌ معظم انقلاب، بر استفاده از امکانات و توانایی‌های آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به زائران و مجاوران محروم این آستان مقدس تاکید شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها