خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن به دنبال تغییر رفتار ما است و در این داشتن روحیه جهاد اصغر لازم است اما کافی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در گردهمایی بزرگ جوان انقلابی استان گلستان که با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت چراغ راه آینده برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و هیچگاه نباید از تقویت بصیرت غفلت کرد.

وی استمرار انقلاب اسلامی را مایه خشم دشمنان و امید دوستداران انقلاب یاد کرد و افزود: امام راحل این انقلاب را به پیروزی رساند و اکنون با هدایت های پیامبرگونه امام خامنه ای این انقلاب پیش می رود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: بعثت دور نیست و حال حاضر ما است راهبردهای دینی در قرآن آمده است که اگر بناست در جهاد کبیر ما راهبرد کاربردی داشته باشیم هیچ چیزی از قرآن غنی تر نیست.

سردار صادقی نقش دانشجویان و بسیج دانشجویی را مهم خواند و گفت: این افتخار برای دانشجویان بس است که ایجاد این تشکل توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی صادر شده است تشکل دانشجو و طلبه به دلیل راهبردی بودن نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: زمانی دشمن به دنبال ساقط مردن نظام اسلامی است اما در جهاد اصغر دشمن را مایوس کردید دشمن به دنبال تغییر رفتار ما است و در این داشتن روحیه جهاد اصغر لازم است اما کافی نیست.

سردار صادقی برخورداری از روحیه جهاد کبیر را مهم دانست و گفت: برای پیروز شدن بر دشمن ورزیدگی در نفسانیات انسان را می طلبد که تبعیت از دشمن نکند، بصیرت می خواهد تا راهبردهای پیامبر گرامی اسلام و امام راحل را تحقق کند و تابع فرامین ولایت باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها